من لی غیرک

سلام خوش آمدید

یه روز

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ب.ظ

  • yasna sadat

نظرات (۱۶)

  • نفس سادات ......
  • میمیرم به خدا میمیرم من قلبم ضعیفه
    پاسخ:
    منم میام پیشت!!!!
    اگه مثه این یارو دستاش اینجوری باشه تا وقتی یک چیزی پیدا کنم بزنم توسرش چار تا فوش بوق دار میگم بعدم نفلش میکنم ؛ شوخی خوبه نا اینشکلیش
    همچیم میزنم صداش در نیاد

    پاسخ:
    به جای منم بزنید:|
  • خانومی مهربون
  • خونسردی مو حفظ میکنم

    باهاش وارده مذاکره میشم

    در صورت عدم تفاهم

    سکته ی قلبی و مغزیو باهم میزنم

    پاسخ:
    خخخخخخ
    ایول عدم تفاهم رو خوب اومدی
  • یه بنده خدای گمنام
  • نگا میکنم به دستاش میبینم عه اینکه یه ادمه فقط مشکی پوشیده و یه ماسک زده
    هیچ چی بعدشم به خیال اینکه خواهر داره مسخره بازی در میاره در کمال ارامش میرم تو اتاقم و دراز میکشم:))
    پاسخ:
    ب نظرم در تصمیمت تجدید نظر کن!!!خخخخ
  • مهلا اقاکاظم
  • من میرفتم تو خونه درو دوقفله میکردم بعد هرچی گیرم میومد میزاشتم پشت در بعد چاقوی اشپزخونه ارو هم ور میداشتم ومنتظر میشدم ببینم چی میشه!! :|
    کلا جیغ جیغو وخیلی ترسو نیستم!
    پاسخ:
    آفرررین :))))
    سعی میکنم نمیرم از ترس
    پاسخ:
    ههههه
    سکته می کنم
    مشخصه دیگه
    پاسخ:
    :)
  • امیرحسین محمودی
  • هو الباقی

    ما که مُردیم
    پاسخ:
    :)
  • یه بنده خدای گمنام
  • ابجی واقعا از عکسشم ترسیدم ولی خب وقتی یه ادمه خیلی هم ترس نداره
    به دستاش نگاه میکنم فکر میکنم بیخودی میترسم ازش
    پاسخ:
    :)
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • وووویییی
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • سکته میکنم

    پاسخ:
    دور از جوون:)
  • آذین &گیتی
  • خخخخخ
    چقد وحشتناکه...

    نمیدونم ...فرار...سکته...جیغ...شایدم همه باهم

    خخخ
    پاسخ:
    خخخخ
    میگم برو عمو حوصله خودمو ندارم تو چی میخوای این وسط 

    پاسخ:
    خخخ
    اونم میره
    ای بترکی دختر الان ده شبه منم خونه تنهام....ببین چ میکنی با آدم؟؟؟
    الان من سکته میکنم ک!!!!!
    پاسخ:
    خخخخ
    چیزه نترس من باهاش صحبت میکنم کاری بهت نداشته باشه خخ
    باش رفیق شدم آخه
    لینک و دنبال شدی عزیزم :)
    پاسخ:
    ممنون فیروزه جان
  • سیـن بـانو ...
  • جیـــــــغ .. فرااار :|
    پاسخ:
    خخخ

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!