من لی غیرک

سلام خوش آمدید

غر غر

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۲۴ ب.ظ

امروز چهاردهمه

شروع کلاسامون بیست یکمه

اعصاب من داغووونه

خو یعنی چی  پارسال زود رفتیم خوابگاه تو ی هفته فقط دو تا کلاسامون تشکیل شد یعنی اسکل تر از این

حالا دوباره بچه ها میخوان زود پاشن برن.هر کی ندونه من که میدونم چرااااااااااااا..دلشون تنگه تنگ میفهمیییییییییید!!!

ب من چ که کسی رو ندارم تا دلم براش تنگ شه و مشتاق دیداااااااااار عه

دوست دارم با همین کیبرد بزنم تو سرشون

من دلم واسه مامان بابام و فنچ عمه (نی نی داداشم)تنگ میشه:(

هشتم تیر اومدم خونه و کمتر ی هفته دیگه باید بررررم

دوباره بار کشی ها و گرسنگی کشیدن های پنج شنبه جمعه شروووووع شد

این ترم با یه استادایی درس داریم که الفاتحه...فک کنم با معدل ده مشروط شم بره

اون ترم انقدر تو خوابگاه بهم بدگذشت که ....اومدم ثواب کنم کباب که هیچی جزغاله شدم یعنی ادم ب این پروووووووووویی ندیده بودم به عمرم دختره ی لوووس....

اینم عکس بار کشیمون از این ترمینال ب اون ترمینااال

ولی نه ب این شدت عکسای زیرررر



اینم وقتی وسط راه چمدونامون خراب میشه


خخخخخ



  • yasna sadat

نظرات (۱۵)

خخخخخخخخخ
پاسخ:
:|
  • امیرحسین محمودی
  • منم یه مدت خوابگاه نشین بودم

    همه روزاش تلخ نیست ولی بعضی روزاش اصلا قابل تحمل نیست ..




    خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنی
    پاسخ:
    بله بعضی روزاش فوق العادس خییییییلی
    ولی تلخی هم داره تنهایی هم داره
  • نفس سادات ......
  • خخخخخخخخخخ ان شاا... به سلامتی
    پاسخ:
    ب سلامتی؟!
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • هیعیییییییی.......هیعیییییییی.....هیعیییییییییییییییییییییییییییییبی


    پاسخ:
    هعیییییییییییییی خداااااااااااااااااااااااااااااا
    :((((((((((((((((((
  • مهلا اقاکاظم
  • هههههههههههههههه!خوشبحااااالت ;)
    پاسخ:
    ایشالله روزی خودت:)))

    ,,,,....

    متوجه شدید یا دوباره بگم ؟
    پاسخ:
    بله؟؟؟
  • خانومی مهربون
  • ایشالله مشروط نمیشی
    من برا دعا میکنم
    پاسخ:
    مرسی مهربونم:)
    منظور ...
    اونقدر درک کردم حرفاتون رو که نمی تونستم برای هر کلمش بنویسم 
    پاسخ:
    اهان بله
    سلام.به وبم خوش اومدی.لینک و دنبال شدی:)
    پاسخ:
    خواهش میکنم شمام لینک و دنبال میشی:)
    چقدر سخت میگیرین انشالله که مشروط نمیشین 
    امیدوار باش میتونی :)))


    راستی خیلی ممنونم که سر زدید ، شما هم با افتخار لینک شدید
    پاسخ:
    سلام
    مشروط رو ک همینطوری گفتم ولی
    آخه من ترم های اول معدل الف یا نزدیکش بودم
    ولی داره ترم ب ترم بدتر میشه:(
    ممنون از امید دادنتون..
    خواهش میکنم وظیفه بوود
  • آذین &گیتی
  • خخخخ
    سلام یسنا جان

    آروم باش بابا...

    مشروط نمیشه ان شاالله

    خخخ
    پاسخ:
    :))))
    ان شالله
    هعی الان اروم ترم:)مررسی
    :گُل
    پاسخ:
    مرررررررسی:)
  • نفس سادات ......
  • خخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)))
  • خانومی مهربون
  • راستی چی میخونی?
    پاسخ:
    تو وبت میگم:)
    کاش ب دانشگاه بر میگشتیم.هعی
    پاسخ:
    اره آدم وقتی همه چی تموم شد میفهمه چی بوده
    منم مطمئنم دلم واسه اون روزا تنگ میشه
    ولی برا بارکشیام اصلاااااااااا تنگ نمیشه:((

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!