من لی غیرک

سلام خوش آمدید

پوزخند

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ق.ظ

       قاصدک هنوز نمیداند که چرا انسان ها انقدر زود با سلام رسان خدا خداحافظی میکند

آقا من اینو چند سال پیش خوندم و ی جا نوشتم

ولی

هنوزم که معنی شو نمیدونم

فهمیدید ما رو هم روشن کنید.

ّ





به یه فضول میگن نصف دنیا رو بهت میدیم دیگه فضولی نکن

میگه

نصف دیگشو به کی میدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟








یه چیزی هست که تو اکثر خونه های ایرانیا هست

یه مشما پر مشما!!!!!!!!!!








مورد داشتیم پسره میخواسته بره ﺳﺮﺑﺎﺯﯼ ﺗﻮ ﺩﻓﺘﺮﭼﻪ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩه ﺭﻧﮓ ﻣﻮ ﺧﺮﻣﺎﯾﯽ !
ﯾﺎﺭﻭ ﺩﯾﺪ ﮔﻔﺖ ﺗﻮ ﮐﻪ ﻣﻮﻫﺎﺕ ﻣﺸﮑﯿﻪ !
ﮔﻔﺘه ﺁﺭﻩ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺧﺮﻣﺎ ﻣﺸﮑﯿﺎ
ﺩﻭ ﻣﺎﻩ ﺍﺿﺎفه خدمت خورده ﻫﻤﻮﻥ ﺍﻭﻝ







داستان زندگیه من:


- وقتی سرم خلوته کسی بهم اس نمیده!
- حالا کافیه سرم شلوغ شه...
.
.
.
.
- بازم کسی بهم اس نمیده!








سوال تاریخ ٥٠ سال آینده :
یکجا نشین ها چه مکان هایی را برای سکونت انتخاب میکردند؟
جواب:
آن ها در کنار مودم ها و در نزدیکی پریز های متصل به شارژر سکنی ٰمیگزیدند...



  • yasna sadat

نظرات (۱۶)

خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:))
  • یار عبد فاطمه
  • سلام علیکم خواهرجونم


    سربازه خیلی جالب بود:)

    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا ممنون
    اجی من تو رو به چالش دعوت میکنم لطفا به تمام سوالاتی که من جواب دادم جواب بده و البته پستش رو مثل من بذار تو وبت همه ببینن بعد میتونی بعد چند وقت اون پست رو برداری.
    خخخخخخخخخ
    راست بگی همه ی سوالات رو.خخخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخ
    نه دیگه بدو بدو چالش رو جواب بده
    پاسخ:
    اووووکی
    :)
    پاسخ:
    :)
    خوب بود
    پاسخ:
    تشکر
  • لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی
  • خخخخخخخخخ لایک

    پاسخ:
    مچکر:))
    خخخخخخخخ...
    همشون عااااااااااالی بودن به ویژه آخریه...
    پاسخ:
    مررررسی:)
    هه دو تای آخری باحال بودن
    پاسخ:
    تشکر
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • دومیه خیلی بامزه بود......
    پاسخ:
    ممنون:)

    امشب 

    ماه دوتا میشه یعنی کره مریخ خیلی نورش زیاد میشه و انگار که دوتا ماه تو آسمونه

    اگه میخوای بدونی چی میشه به وبلاگم سر بزن و متن رو بخون.وب خوبی داری موفق باشی.
  • آذین &گیتی
  • خیلی خوب بودن
    ...
    خخخخخخخخ


    پاسخ:
    مرسی:)
  • محب محب زاده
  •  http://moheb36.rozblog.com/
    اینم سایت ماست
    مارو با نام انجمن فدک لینک کنید

    هروقت لینک کردید بگید تا ما هم لینکتون کنیم در انجمن فدک

    راستی شما سید هستید؟
    من و خانواده ما به سادات احترام خاصی میذاریم
    از آشناییتون خوشبختم
    جای شما در انجمن ما خالیه
    لطفا عضو انجمن ما بشید پشیمون نمیشید انجمن ما بهترینه
    http://moheb36.rozblog.com/
    پاسخ:
    خیلی ممنون شما لطف دارید .شرمنده نکنید
    لینک شدید...
  • ســــارا تــــک
  • خخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)ممنون از حضورت

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!