من لی غیرک

سلام خوش آمدید

خدا وکیلی

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۷ ب.ظ
  • yasna sadat

نظرات (۶)

  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  •    نه

    پاسخ:
    :)
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • صد در صدد "بله"......والا.....
    پاسخ:
    خیلیم دلشون بخواااااااااد نه؟؟؟؟؟خخخ
  • nafas sadat ......m
  • حخخخخخخخخخخخ راستش نه
    پاسخ:
    خخخ
  • nafas sadat ......m
  • اجی دنبالت کنم؟؟ دنبالم میکنی؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    بعله که دنبال میکنم پس چی؟:)
  • آذین &گیتی
  • خدا اون روزو نیاره...
    والا...
    خخخخ
    پاسخ:
    خخخ والا
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • صد درصد
    پاسخ:
    آفرین!

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!