من لی غیرک

سلام خوش آمدید

تو بخند

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۹ ب.ظ


                                 احساس خفگی میکنم   بغض گلویم را رها نمیکند...

                     عه لباسمو بر عکس پوشیدم فک کردم عاشق شدم!!!!!!!!! هیچی آقا حله

 

8                                       *******************************

                                   به سهراب سپهری شیرکاکائو دادن  نگاش کرد گفت

                                                              *

                                                              *

 

                                                              *

 

                                              ناموسا دیگه شیر را گل نکنیید

                                                         *********

                                      من آخرشم نفهمیدم این مردا همشون مثل همن

                                                    یا یکی از یکی بد ترن!

                                                          $$$$$$

                  اگر به جای دایناسور ها  پشه ها منقرض میشدن زندگی قشنگ تر بود

                                                          &&&

                                    وضعیتی شده که هر کی نیکی میکنه

                                             پای لرزش هم میشینه

 

 

  • yasna sadat

نظرات (۳)

  • مــــــــــاه زنـــــــــد
  • اخ اخ لایک
    مخصوصا اخریه 
    :)))
    پاسخ:
    مرررررررسی
    عین حقیقته این آخرررررررریه
    مرسی که اومدی
  • خانومی مهربون

  • رشته ی زیبایی دارید

    تبریک

    سلام لینکتون کردم

    شما هم لینکم کنید

    پاسخ:
    مرسی
    چشم لینک کردم
  • محمدحسین آذرمی
  • خیلی زیبا

    پاسخ:
    خیلی ممنون

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!