من لی غیرک

سلام خوش آمدید

خاطرات سفر به بهشت

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳ ب.ظ

دارم به این فکر میکنم کاش از همون بچگی خاطره نویسی میکردم..ثبت لحظات شیرین یاحتی نیمه شیرین:)

اگه نوشته بودم الان نوشتن یه خاطره از مشهد راحت تر بود برام..

الان نمیدونم از چی بگم..از کجای بهشت..از کدوم سفرم به بهشت..

یعنی بهشت قشنگ و خوش حال و هواتر از این میخواد باشه؟!

قبل اولین سفرم به مشهد رو اصلا یادم نمیاد ارتباطم چطور بود با امام..

اما دقیق تو اولین سفرم تو دلم یه معامله کردم باهاش خیلی طلبکار باهاش معامله کردم..حتی  دستور دادم…معامله سنگینی نبود.. بچگی بود:)

از اونجا شد دوست صمیمی من..هر بار رفتم فکر  میکردم تمام توجهش به منه!بالاخره دوست صمیمی من بود..

بهترین کادو تولد عمر من از دوست صمیمیم بود..وقتی روز تولدمو همه یادشون رفت و امام دعوتم کرد پیش خودش و حتی مهمون سراش:)

تا حالا یخ در بهشت رو تجربه کردین؟!

مشهد و حرم و گنید برفی^_^

بعد چند سال معامله ی من و دوست صمیمیم به هم ریخت ،ترسیدم خیلی ترسیدم..

بخاطر لحظه شماری میکنم برم پیشش,و حرف بزنم باهاش.. از قرارمون..از همه چی..هواشو نفس بکشم و ببینم دوستم داره هنوز یا نه!

از شما هم دعوت میکنم یه خاطره خوشگل از سفرتونو ثبت کنین و بفرستینش واسه

 اسی جان:)

البته من خاطره منسجم و پشت سر همی یادم نبود بیشتر تلفیقی بود:))

  • yasna sadat

نظرات (۵)

بسم الله
باید غبار صحن تو را توتیا کنند    
"آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند"
 هوهوی باد نیست که پیچیده در رواق
خیل ملائک اند، "رضا یا رضا" کنند   
بازار عاشقان تو از بس شلوغ شد
ما شاعرت شدیم که ما را سَوا کنند  
"هرگز نمیرد آنکه دلش" جَلدِ مشهد است
حتی اگر که بال و پرش را جدا کنند
 هر کس به مشهد آمد و حاجت گرفت و رفت
او را به درد کرب و بلا مبتلا کنند
 دردی عظیم و سخت که آن درد را فقط
با یک نگاه گوشه ی چشمت دوا کنند
از آن حریمِ قُدسی ات، آقای مهربان
"آیا شود که گوشه ی چشمی به ما کنند"

زیارت قبول 

پاسخ:
چقدر قشنگ بود...
خیلی ممنون

البته خاطره مربوط به چند سال پیشه:)
هواشو نفس بکشم...
دوست داشتنیه گرچه امسال بهم عیدی نداد 
پاسخ:
عزیزم..

خوب البته راستشو بخوای هیچوقت نداده 
فقط استخدامیم کار خودش بود 
و 
اینکه طرحمم بیفتم همون بخش رو هم ازش خواسته بودم 
پاسخ:
میدونی همیشه هر چی ادم میخواد و نمیده بهش..نه خدا نه واسطه گری  اماما


من خیلی وقتا شده دعایی بکنم به دو دقیقه نکشیده خلافش انجام شده!چقد حس بدی هست این..



اما همین بودنش خیلی عالیه خیلی..
شاید خیلی کارو کرده برامون خودمون خبر نداریم یا فراموش کردیم..هوم؟


میدونی همیشه هر چی ادم میخواد و نمیده بهش..نه خدا نه واسطه گری  اماما

دقیقا همین 
پاسخ:
اوهوم
من قبلنا مینوشتم ولی الان یادداشت هام رو ندارم :))

زیارت قبول 💚
ایشالا دوباره بهت هدیه ی زیارت بده 🙏


سلام 
ممنونم
پاسخ:
سلام:)

ممنونم 
همچنین عزیزم ان شاءالله قسمت همه:)

خواهش میکنم:*

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
من لی غیرک

می شود من بگویم خدایا
تو بگویی جان دل؟!