من لی غیرک

سلام خوش آمدید

آدم باش!

دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۰۵:۱۸ ب.ظ

من معتقدم هشت عدد شانس منه!

حس خوبی نسبت به عدد هشت دارم..

بخاطر همین با کمال  پر رویی میخوام بگم 98!

باید سال شانس من باشی!

باید...

باید از این رکود دوساله 96 و 97 نجاتم بدی

 حتی نباید کمی  رنگ و روی95 رو داشته باشی!!!

98لطفا آدم باش!

دیگه نه من نه هیچ کدوممون طاقت شکست و مهر نشد خوردن به خواسته هامونو نداریم...

98تو دیگه سال خوبی برای کشور و مردمش باش

به جای هشتگ ایران تسلیت سعی کن خلاقیت از خودت نشون بدی و تبدیل تبریکش کنی...

  • yasna sadat

نظرات (۹)

98 گوش بده
پاسخ:
والا..

اخرشم کار خودشو میکنه..
نه دیگه از اقتدار کلامت نکاه :|
پاسخ:
نه من کاملا جدی ام باهاش..
:)
ان شاءالله سال خوبیه 
پاسخ:
ان شاءالله:)
ان‌شاءالله :)
۹۸ تو رو خدا به حرف یسنا سادات گوش کن!
پاسخ:
کاش گوش کنه..

کاش اگه یه روز برگردم و این پستو بخونم آه نکشم...
  • دختر روشنا :)
  • انشا ءالله  سال خوبی را داشته باشید عزیزم 
    پاسخ:
    خیلی ممنون همچنین عزیزم:)
  • دخـترکــِ بی نام :))
  • انشالله:)))
    پاسخ:
    مرسی ممنون

    :))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • سال دیگه بیای بگی آفرین ۹۸ که حرف گوش کُن بودی:-)
    پاسخ:
    عزیزم:)

    ان شاءالله
    مرسی:*
    ما با امید زنده ایم
    پاسخ:
    اوهوم...
  • قاسم صفایی نژاد
  • ان شاء الله 
    پاسخ:
    سلام 
    عیدتون مبارک:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!