من لی غیرک

سلام خوش آمدید

مینویسم برا پینوکیوی راستگو

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۳۲ ق.ظ
پینوکیوی عزیز

راستش را بخواهی اولین نفری نبودی که در کنکاش مغزم برای پیدا کردن کسی که مورد خطاب نامه ام قرار میگیرد انتخاب شدی..
اما اقتضای این روزها
آدم ها
آدم هایی با جلد زیبای انسانیت و درونی مثل روباه مکار و گربه نره باعث انتخابت شد
خوب میشناسیشان نه؟
چند بار فریبشان را خوردی؟
الان با شنیدن نامشان چه حسی پیدا میکنی؟


 ببینم..حال و روز دماغت چطور است..
بزرگ و بزرگ تر میشود؟
به شغل شریف دروغگویی مشغولی هنوز؟؟

شیرین ترین لحظه برای من وقتی تماشایت میکردم زمانی بود که دماغت بزرگ میشد
یک آخیش از ته دل
یک خنده ی از ته دل بچگانه باور کن با نمک تر هم میشدی..

اما این روز ها دروغ های بزرگ پشت لبخند های زیبا و دماغ کوچک مصنوعی پنهان اند
نه دماغی بزرگ می شود نه و وجدانی به درد...
گفتم وجدان 
خیلی مراقب وجدان کوچکت،هدیه ی فرشته ی مهربان باش..


همین دیگر پسرک چوبی با وجدان..

 پینوکیو...
 واقعا  دوست دارم نامه ام با جواب باشد..


خب اینم از این چالش نامه برای یک شخصیت..
ممنون از حورای عزیزم بخاطر دعوتش*_*َ

پ
  • yasna sadat

نظرات (۶)

  • اردیبهشت ..
  • خیلیم عالی

    پاسخ:
    :)
    مرسی

    عزیزم چه خوشگل نوشتی :)

    پاسخ:
    مرسی عزیزم ممنون..

    قشنگ میخونی❤❤❤

    چالش از آقاگل هست 

    پاسخ:
    بله خوندم پستشونو:)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • ممنون که نوشتی:-)

    حس می‌کنم خیلی چیزها رو گم کردیم. یکیش هم وجدان!

    پاسخ:
    ممنون که دعوت کردی🌺🌺


    خدا کنه اینجوری نباشه حورا...

    نامه به پینوکیو خیلی خلاقانه بود. فکر نمی‌کردم کسی سراغش بره. :)

    عالی.

    پاسخ:

    خیلی شخصیت جالبی بود برای نامه نوشتن بهش..
    خیلی ممنونم:)
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • منم برای پینوکیو نوشته ام :)

    پاسخ:
    خوش سلیقه این پس🙂

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!