من لی غیرک

سلام خوش آمدید

وبلاگ؟چرا؟

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۲۰ ب.ظ

اولین بار که فهمیدم اصلا وبلاگ چی هست چطوریه اردیبهشت 93 بود..

سال اول دانشگاه بودیم و سرخوش!

با هم اتاقی ها  می رفتیم توی سایت خوابگاه .. اونا وبلاگ داشتن تو بلاگفا و همه جا سر میزدن  ..کمی بعد یک وبلاگ  هم برای من درست کردن اون زمان به اسم من و دوستاااام..

که آدرسشو به همه دوستام داده بودم که سر بزنن.ولی هم کلاسی هام به شدت منو از این کار نفی میکردن...میگفتن آخر عاقبت نداره ها!!:))

بعد  نابودی  بلاگفا..

مردادسال بعدش اینجا ساخته شد اولش خوشم نیومد ازش چون استیکر نداشت!! و بعد یه ماه اومدم سراغش دوباره..

نکته جذاب وبلاگ نویسی برام همین ارتباط داشتن با آدم های مختلف از شهر ها و استان های مختلفن یکی شمال یکی جنوب همینش خیلی جذابه برای منی که اکثر دوستام هم استانیم بودن..و خوندن آدمایی با  شغل ها و رشته ها و فرهنگ های جالب و متنوع...

اینجا یه دفتر خاطرس برام یه دفتر خیلی مهم..

 بر عکس بلاگفا آدرس اینجا رو هیچ کسی نداره و نخواهد داشت...

حورا جان به چالش من به جای تو دعوت کردن منو اما هر چی فکر کردم به این نتیجه نرسیدم که جای کی میتونم باشم!!وقت زیادی هم نداشتم تصمیم گرفتم اون یکی موضوع یعنی چرا وبلاگ رو بنویسم راجبش..

دیگه همین:)

  • yasna sadat

نظرات (۶)

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • دستت درد نکنه:-)
    مهم اینه که برای یکیشون نوشتی به هرحال:-)
    پاسخ:
    دست خودت درد نکنه دعوت کردی:))

    مرسی عزیزم
    ان شاءالله همیشه همینطوری وبلاگت عالی باشه:)
    به نظرم اینجا از بلاگفا خیلی بهتره!
    :)
    پاسخ:
    ممنونم :)

    اوهوم بهتر اونجاس..
    یسنا جون  دوست دارممم😍😍😍
    پاسخ:
    عزیززززمیییی آرام جانممم:**
    رفیقِ بی‌کلک یسنا :))
    پاسخ:
    :))
    عزیزی:*
    یسنای مایی:)))
    این یکی به نظرم از موضوع اول سخت‌تر بود:دی
    پاسخ:
    قربانت:)))

    :))
    ولی خیلی جالب بود برام یکی جای من بنویسه؛یعنی چطوری مینوشت!
    اینکه ادرس اینجا رو دوستات ندارن برام سوال شد که اخر عاقبت وبلاگ قبلیت چی شد مگه؟ :)
    پاسخ:
    طوری نشد اون..بعد خرابی بلاگفا وبلاگ ها همگی مون پوکید

    ولی اینجوری ادم خیلی راحت تره..
    اونا به اندازه کافی همه جا هستن دیگه تو وبلاگ نباشن..

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!