من لی غیرک

سلام خوش آمدید

آلکسی تایمیا

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹، ۰۵:۴۴ ب.ظ

آلکسی تایمیا یعنی من..

یعنی کسی که ابراز احساساتش را بلد نیست

یعنی کسی که عاشقانه و با بند بند وجودش  پدر مادر و خانواده و ...را دوست دارد اما نمی‌تواند لب بگشاید و چشم در چشم شخص از احساسش بگوید...

بگوید که عاشق‌شان است بگوید که زندگی بدون آنها برایش معنا ندارد.

به جز زمان بچگی به خاطر ندارم چنین حرفی به آنها زده باشم! حتی یادم نمی‌آید شنیده باشم!

در مقابل مدتی که نبینمشان و دور باشم دلم در اصطلاح برایشان بال بال می‌زند.

کاش ابراز احساس را بلد بودیم  کاش توانایی‌‌اش را داشتیم. کاش درکنار تمام محبت‌های درونی تمام دلواپسی‌ها می‌توانستیم بیانش کنیم

حقا که آدمی با همین دوست داشته شدن‌ها و شنیدنش! زنده‌ست...

  • yasna sadat

نظرات (۱۲)

  • این جانب
  • برو از پشت بغلشون کن، پشتشون و ببوس و چشماتو ببند و بگو چقد دوستشون داری 

     

    امتحانش قطعا بی ضرره!!

     

    پاسخ:
    همه‌ی این کارها رو می‌‌کنم به جز گفتن جمله‌ی آخر -_-

    اوهوم.سعی خودم رو می‌کنم

    قالب جدید مبارک 🌺💐

     

    +

    به پدر این چیزها رو گفتن یه کم سخته هر چند من هر روز نشون میدم :|

    و گاهی هم میگم :)

     

    ++

    ولی به مادر گفتن آسونه ها جدا !

    بیا امتحان کن :)

    من روشش رو بلدم :)

    بیا پیش خودم ؛))

    آموزش رایگان :))

     

    پاسخ:
    مچکرم واران جانم

    دقیقا دقبقا دقیقا سخت‌تره:))
    اصل مشکل هم همین‌جاست:)

    بلا بله حتما^_^

  • یـلـــدا ‌‌
  • حالا من از اونور بوم افتادم! عادت دارم که چندین و چند بار به همه‌ی عزیزانم گوشزد کنم که چقدر دوست‌شون دارم :)

    شورش رو در آوردم حقیقتاً D:

    پاسخ:
    اصلا می‌دونی لایق مدال طلای محبت هستی؟

    با تشویق حضار مدال رو به گردنت می‌آویزم^_^
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • بارها نشستم دنبال ریشه این مشکلم گشتم و به نتیجه‌ای نرسیدم! فقط هم برای احساس دوست داشتن نیست! کلا زبونم همیشه از بیان احساسات عاجزه!

    پاسخ:
    کاملا متوجه‌ام چی می‌گی 
    کاش درست بشه ولی...

    تولدت مبارک حورای عزیزم😍💖
  • هیـ ‌‌‌ـچ
  • منم تا قبل از سربازی همین جوری بودم ولی همون هفتهٔ اول به طور اتوماتیک درست شدم :| نمی‌دونم هم چی شد!

    راستی قالب جدید مبارک :)

    پاسخ:
    پس شروعش با دور شدن از خانواده بوده..
    خداروشکر پس^_^
    مچکرم مچکرم:)

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • خیلییی ممنون یسنای عزیز*_* سلامت باشی:)

    پاسخ:
    عزیزمی حورای عزیز*_*

    یه بار سال اول تدریسم به بچه‌ها گفتم امشب برین دست پدر و مادرتون رو ببوسید و بهشون بگین که خیلی دوستشون دارین. همون شب تونستم دست آاقجون رو ببوسم و بهش بگم دوسش دارم. اما با مامان همیشه یه رودروایسی احساسی دارم و نمی‌تونم حرف بزنم باهاش.

    با آقاجون راحت‌ترم در این زمینه. توام یه امتحانی بکن. هرچند می‌دونم مثل خودمی برای منم نوشتن راحت‌تره همیشه.

    پاسخ:
    چقدر ایده قشنگی داشتی برا بچه‌ها...
    اگه از همون سن شروع کنند و ادامه بدند یه زیبایی بی پایان به دنیا هدیه دادی*_*

    من این سختی و رودروایسی رو بیشتر با پدرم دارم راستش.. 😶
    می‌دونی به این فکر می‌کنم که چقدر اون‌ها به این ابراز حساسات و محبت بجه‌هاشون نیاز دارند و دل‌خوش به این‌ هستن..و من چقدر ناتوانم تو برآورده کردن این خواسته به صورت لفظی...

    آره نسرین خیلی🥺
  • بانوچـه ⠀
  • منم دوره نوجوانی به بعد اینطوری شدم و خیلی اذیت‌کننده‌ هست وقتی دوستم تماس می‌گرفت و ابراز احساسات می‌کرد من هیچی نمیتونستم بگم یا بدتر خانواده‌م

    کم‌کم بهتر شدم بخصوص وقتی مدتی دور از خانواده زندگی کردم .

    پاسخ:
    دقیقا من هم تا از خانواده دور بودم خیلی بهتر می‌شد اوضاع..
    ولی وقتی به مدت طولانی بمونم این‌جوری می‌شه.
    با همون دوستان هم از طریق نوشتن یا چت بیشتر هست اون ابراز احساسات..ولی حضوری خیلی کم😶

    ولی بهتره یاد بگیره حُبی :)

    تمرین کن، از مامانت شروع کن منتظر موقعیت خاصی نباش، خیلی بی‌هوا برو پیشش و بغلش کن بگو دوستش داری. ابراز زبانی خیلی مهمه عزیزم.

    شاید اوایل سختت باشه ولی مطمئن باش برا بقیه اعضا خونواده هم تاثیر مثبت خواهد گذاشت، شما منتظرید یکی پیش قدم شه پس تو اون یه نفر باش. تووو میتونی حتما.

    پاسخ:
    آره حُبی واقعا بهتره یاد بگیرم یا به نوعی با این حس‌هایی که جلوی این کار‌ها رو گرفته مقابله کنم...

    چشم حُبی قشنگم حق با توئه♥️🥺

    من هر روز که از سرکار میام مامانم و از پشت بغل میکنم و میگم عاااااشقتم

    اونم ذوق میکنه

    حس میکنم اگر مادر شوم یه روز صادقانه دخترم خواهد گفت عاشقت هستم

    پاسخ:
    تو قطعا لایق اینی دختر قشنگت این جمله رو بهت بگه و از ته دلش بهت عشق بورزه:)

    راستش منم ابراز احساساتم تو قربون صدقه رفتن و بوسیدن مامانمه، یادم نمیاد دوستت دارم رو گفته باشم، بابا هم که ... نمیدونم یه خرده فضا سنگینه :دی

    پاسخ:
    آفرین بهت اصلا..
    وای تصور کن چه قندی تو دلشون اون لحظه آب می‌شه*_*
    ای جانم
    :))
  • پَـــــر واز
  • منم ابراز احساسات واسم سخت بود ولی دیگه تموم تلاشمو کردم حداقل واسه مامانم کم نذارم:)

    راستی سلام من پروازم همون انارک قبلی امیدوارم منو یادت باشه یسنا^_^

    خوشحال میشم دنبالم کنی❤😍

    پاسخ:
    تبریک می‌گم موفیتت رو 

    سلاام انارک  جاان .البته که یادمه
      خیلی خوش برگشتی^_^

    حتما:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!