من لی غیرک

سلام خوش آمدید

مینویسم 5سال تو بخوان یک عمر..

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۵ ب.ظ

رفیق کهنه ی من 

رفیق روز های شادی و بی حوصلگی و غم...

کاش میشد با دستمالی با حوصله  مثل مادربزرگ ها با یک عینک ته استکانی با چاشنی لبخند بنشینم وگوشه و کنارت را پارچه بکشم...گرد و غبار دیرینه ات را بتاکنم...با کلامم تزیینت کنم با جواب هایشان نورانیت کنن...

دوست من.. دخترکم

کاش میتوانستی به سراغم بیایی... بیایی و دست بر شانه ام بگذاری و بگویی چرا پیدایت نیست..

بگویی مگر قرار نبود من لی غیرک مامن تو باشد..مامن همه ی روزا ها،اتفاق ها..لبخند ها و اشک ها..حال چه شده که دوری میکنی..حس غریبگی داری..

و من در جوابت بگویم..

نه..

 جوابی ندارم

دیگر مرا شناخته ای...

میدانی همچین وقت هایی زبانم قفل است مهر سکوت زده میشود بر لب هایم...

باید جوابت را از چشم هایم بخوانی..




برسد به دست وبلاگ من لی غیرک❤

راستی وبلاگ مردادماهی من، تولد5 سالگی‌ات مبارک..

  • yasna sadat

نظرات (۱۵)

به به مبارک باشه تولدش :))

 

5 سال مدت زمان خوبیه برای تغییر و فکر میکنم ماها همه این تغییرات رو داشتم!! حس میشه توی وبلاگا!!

پاسخ:
مچکرم😁❤

آره...
به نظرم خیلی مدت زیادیه..
و مهمش اینه این تغییرات به سمت اوج و خوبی باشن نه برعکس...

تولدش مبارک 🌸🎂

ایشالا چرخش برات سالهای سال بچرخه ❤

 

پاسخ:
مرسی عزیزم❤❤
  • اردیبهشت ..
  • تولد دخملت مبااااااارک :-) 

    ان شاءالله همیشه اتفاقات خوب و شیرین زندگیت رو توش بنویسی.پر از پستهای زیبا و مثبت باشه.

    پاسخ:
    مممونم اردیبهشت جانم

    مرسی از دعای قشنگت🤩❤
  • مترسک ‌‌‌‌‌
  • تولدش مبارکمون باشه، ایشالا ۵۵ سالگیش رو جشن بگیریم ;)

    پاسخ:
    مچکرم خیلی ممنون
    آخی ۵۵ سالگیش:)

    تولد یک عمر تلاقی زندگی تو و جون کلماتی که جاریشون کردی مبارک باشه. :)

    انشاءالله وبلاگت شاهد و سند موفقیت ها و خوشبختیت باشه و باشیم.

    پاسخ:
    حُبی🥺❤

    مرسی عزیزم از دعای قشنگت
    همش نصیب خودت عروس گلم🌺🤩

    مبارکه ^_^

    ایشالا ۵۰ سالگیش رو جشن بگیری *_*

    پاسخ:
    مچکرم فرشته:*
    عزیزمممم❤🤩

    اون ۵۰ سالش باشه اوه من هفتاد سالمه😁

    ای جانم تولدش مبارک، دختر منم امسال پنج سالش رو تموم کرد، دختر من خردادیه، گمونم با هم مدرسه برن یسنا:))

    پاسخ:
    مررسی عزیزم:**

    اررره بفرستیمشون توی یک مدرسه مشترک:))

    چقدر زود قد کشیدن ولی...

    سلام 

    خوب باشی همیشه :) 

    پاسخ:
    سلام

    مرسی عزیزم همچنین🥰
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • بچه منم متولد تیر هستD: ۴ سالش رو تموم کرد.

    پاسخ:
    عزیزمم😍😍😍😍
    پساپس تولد دخترت مبااارک😍

    دختره دیگه؟😁
  • بلاگردون بلاگرونه
  • تولدش مبارک ^_^

    ان‌شاءالله چراغ وبت تا سالیان سال روشن باشه و بدرخشه یسنا جان :)

    پاسخ:
    خیلی ممنونم بلاگردونی‌های عزیز❤

    خداقوت:)
  • اردیبهشت ..
  • عیدی مارو نمیدی خواهر؟؟

    پاسخ:
    عزیزمم مرسی که حواست هست😍

    چرا که نه🥰

    💰💰

    ❤😅
  • اردیبهشت ..
  • :-))دست گلت درد نکنه.پولدار شدم.

    یه دعا هم واسه خواهرم بکن گلی.

    پاسخ:
    عزیزم:))

    محتاجیم به‌دعا..
    حتما عزیزم ان شاءالله بهترینا پیش بیاد براشون🌺🌸
  • اردیبهشت ..
  • ممنون گلمم..عیدتم مبارک

    پاسخ:
    عزیزممم خودتم عیدددت مبااارک🌺❤
  • ... S҉A҉H҉A҉R҉
  • وای عزیزمممممممممممم مبارکه ایشالا صد سالگی وبلاگ خوبت♥️

    پاسخ:
    مررسی سحرجانم عیدت مبااارک🌸❤

    با تأخیر.. تولدش مبارک ^-^

    حالا چی گرفتین واسش؟

     

    به نظرم وبلاگ آدم، بعد از یه مدتی دیگه اون مأمن قبلی نیست.. و نمیشه توش راحت بود..

     

    پاسخ:
    خیلی ممنونم:

    هدر جدید:))


    دقیقا همون‌طور که من دیگه اینجا حس خوبی ندارم...

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!