من لی غیرک

سلام خوش آمدید

قاب دلخواه خانه‌ من

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵ ق.ظ

گل باغچه


گل کوچک صورتی‌ام را می بینید...


با دستان خودم کاشته شده . روزها در کنارش می نشستم  و نوازشش می کردم و از او میخواستم برای حفظ ابرویم گل خوبی باشد و هر سال بهار، صورتی زیبایش را به رخمان  بکشد..


در اولین بهار حیاتش مرا با شکوفه های زیبا شگفت زده کرد..

کمی بعد در تابستان هم شکوفا شد و گل داد در پاییز هم...

حتی در زمستان تکیه‌گاه قطرات برف و باران بود..

اگر تصویر کاملش را باز کنید شاهد قطرات بارانی خواهید بود که پی پروا بر گلبرگ‌های کوچکش جا خوش کرده‌اند


گل زیبایم بیشتر از آنچه از او میخواستم حافظ لبخندم بود:)



دعوت شده از سمت نسرین عزیزم و چالشی از طرف دوستان عزیز بلاگردون

دعوت میکنم از حورای عزیزم و آرام جان  و برکه عزیز


  • yasna sadat

نظرات (۱۱)

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • بازم ممنون از دعوتت^_^

    چه گل قشنگی:-) منم یه گلدون کاشتم با هر برگ تازه‌ای که میده و با ذره ذره قد کشیدنش ذوق می‌کنم:-)

    لینک پستت رو برای بلاگردون هم بفرست:-)

    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم😍

    آره خیلی حس قشنگیه خیلی:)
    اهاا مرسی از یادآوریت حورا:*

    چه صورتی‌های دلبری ^_^

    ایشالا همیشه بخندی سادات جان :*

    پاسخ:
    اوهووم:)


    ممنوون
    همچنین فرشته ‌عزیزم❤🥰
  • مترسک ‌‌‌‌‌
  • ای جان 3>

    پاسخ:
    ^_^

    چه صورتی دلبری، توام سبز انگشت بودی پس

    پاسخ:
    اوهوم:)

    جالب اینجاس که همیشه هم دو یا یکی گل میده فقط:D

    اولین باری بود اصطلاح سبز انگشت رو می‌شنیدم:)❤

    خیلی هم قشنگ :)

    پاسخ:
    قشنگ دیدی:)

    آقا یادمه بچه بودم تو راه مدرسه تو فرمانداری همیشه منو و دو تا از دوستام میرفتیم از همین گل ها که خیلی هم خیلی خیلی هم بوی خوش بوی دارند میرفتیم کلی گل می چیدیم و با اون گل ها حال میکردیم ^__^

    هر روز خدا کارمون این شده بود:))

    و چه شوق و ذوقی داشتیم برای چیدن اون گل ها :))

    هیچکی هم باهامون کار نداشت چون بچه ابتدایی بودیم هیچکی نمیگفت چرا چیدی ؟!:))

     

    سلام بر سادات عزیز ❤

    ما گل داریم ولی فکر کنم از این نوع نداریم :)

    فکر کنم روزی روزگاری که کرونا رفت برم از این نوع بگیرم :)

     

    گل خوشگلت منو برد به دوران خوش مدرسه ^__^

    اونم تو ابتدایی یادش بخیر:)

     

    قاب خوشگل دوست داشتنی داری اینبار اگر رفتی بهش سر زدی لطفا بیزحمت جای منم قشنگ بوش کن 😍

    بعد بگو واران سلام رسونده گفته خیلی دوستتون دارم :)

     

    ممنونم بابت به اشتراک گذاشتن این قاب دوست داشتنی ❤

    پاسخ:
    عزیزم:)
    شیطون بودی بچگیت پس😍
    سلام سلام:)

    واقعا ابتدایی یادش بخیر چه دورانی بود..

    باش فعلا گل نداره ولی 
    حتما حتما
    گل صورتی‌ام هم سلام میرسونه😁:))

    خواهش میکنم❤

    ماشاءالله.چه زیباست گلت..و خوشرنگ 

    پاسخ:
    مرسی عزیزم:)
    زیبا می‌بینی

    یادم به گل شازده کوچولو افتاد 😊

    پاسخ:
    ای جانم
    چه کامنت حال خوب کنی:)

    چقدر قشنگه*_*

    عین خودت:**

    پاسخ:
    ممنونم گلاویژ قشنگم😍

    زیبایی و زیبا دیدی❤😘

    بسیار زیبا و دوست داشتنی 

    چه حس خوبی 

    پاسخ:
    خیلی ممنونم:)

    بوشو حس کردم :)

    پاسخ:
    چقدر خوب مچکرم:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!