من لی غیرک

سلام خوش آمدید

عنوان🤦‍♀️

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۴۹ ب.ظ

خیلی میگن خودتونو بخاطر اشتباهایی که کردین خیلی اذیت نکنین و انسان جایز الخطاست و با همین اشتباهاته که تجربه شکل میگیره و فلان....

اما من میگم نه..

نمیشه خیلیم آسون بگیریم به خودمون...

چند بار زندگی میکنیم

که بخاطر یه سری از حواس پرتی ها و کم کاری ها و خرابکاری ها اذیت کنیم خودمونو...


یه اشتباه کوچیک تا چه حد میتونه چند روز  ادمو تحت تاثیر قرار بده و ذهن رو در گیر کنه و ادمو به دردسر بندازه...

اسمش یه اشتباه کوچیکه...

مواظب اشتباهات کوچیک زندگیتون باشین!

  • yasna sadat

نظرات (۱۱)

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • حواسمون باشه اشتباه نکنیم! اگه اشتباه کردیم حواسمون باشه تکرار نکنیم! حالا اگه تکرار کردیم چی؟! لابد باید حواسمون باشه سه باره تکرار نکنیم:|

    پاسخ:
    اخه بدبختی اینجاس تکرار میکنیم


    کوتاه نمیایم اصلا😑

    موافقم :)

    حتی تا چند سال ذهنتو درگیر میکنه متاسفانه !!

     

     

     

    +

    سلام بر سادات عزیز

    طاعات و عباداتت قبول باشه الهی

    ماه رمضان منو دعا کنی ها آفرین 💚💚

    بشدت محتاج دعاتم🙏

     

    ممنونم

    پاسخ:
    سلام عزیزم:)

    بعضی وقتا اره تا چند سال طول میکشه  پیامد های یه اشتباه کوچیک ...

    ممنونم بارلن جان همچنین❤❤❤

    چشم حتما:)محتاجیم بدعا

    همچنین🥀🥀

    یه دومینو در این مورد اخیرا دیدم ، خیلی جالب بود

    پاسخ:
    دومینو..
    🤔
    چه جالب..

    بنظرم اشتباهی که میگن خودتونو اذیت نکنید اشتباهیه که تلاش رو براش کردیم و کار نکرده یا خراب شده یا ... . ولی کم کاری و کاری نکردن دقیقا خود اشتباهه و باید هم درست بشه. ( به خودم دارم میگم :) )

    پاسخ:
    دقیقا

    دقیقا

    جدیدا حس میکنم اشتباهه که توقع داشته باشیم اشتباه نکنیم. بعضی وقتها بهتره که اشتباه کنیم، انگار که دوست داشتنی تره.!

    پاسخ:
    کلا اینکه انتظار داشته باشیم اصلا اشتباه نکنیم که یه چیز محاله...

    دوست داشتنی تر🤔
    هوم..بهش فکر نکرده بودم راستش...

    سلام :))))

    خوبی عزیزم 💋

    چه خبر نیستی ؟

    پاسخ:
    سلام  آرام جانم:***


    خدا رو شکر خوبم
    خوبی خودت؟:)


    سلامتیت*_*

    چرا چرا هستم:)

    بدون اشتباه می‌شه؟!

    پاسخ:
    :)
    یه سری اشتباهات در اثر بی توجهی و بی دقتی اند..
    حداقل باید کمشون کرد...

    جایز الخطا نه؛ممکن الخطا

    پاسخ:
    اوهوم


    اینم هست...
  • قاسم صفایی نژاد
  • بعضی وقتا یه اشتباه کوچیک مثلا در رد شدن از خیابون، میتونه زندگی انسان رو نابود کنه. به همین سادگی!

    پاسخ:
    دقیقا گاهی یه اشتباه کوچیک تاوانش خیلی خیلی بزرگه...

    خدا عاقبت هممونو بخیر کنه..

    ذهنتو درگیر کردی :)

    پاسخ:
    همینطوره...

    اینجوری بیشتر خود آدم اذیت میشه ، منم مدام خودمو سر اشتباهات کوچیک و بزرگ گذشته م سرزنش میکنم :(

    پاسخ:
    گناه داریم واقعا...

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!