من لی غیرک

سلام خوش آمدید

خطر هشدار را جدی بگیرید!

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۰۳ ب.ظ

میخواهم ویروسی دست ساز ،به وجود آورم


بر عکس کرونا

روح

روان

احساس 

را مورد هدف قرار دهد

مجبورمان کند

مواظب روحمان باشیم 

احساسمان را مراقبت کنیم

هر روز با قربان صدقه رفتن، و دوستت دارم گفتن به خودمان وجودمان را ضد عفونی کرده و جلا دهیم..

دُز محبت به خودمان  هر چه بیشتر باشد بهتر.اینطور خطر کمتر تهدیدمان میکند


این ویروس دشمن بی احترامی به خودمان است

دشمن اینکه بفهمد قدر خودمان را نمیدانیم یا چپ به خودمان نگاه کرده ایم.


بر اساس این ویروس هیچ کس حق ندارد روحتان را خدشه دار کند علی الخصوص خودتان


برای این ویروس دارویی پیدا نمیشود نه الان نه هیچ وقت..

فقط و فقط مراقبت از نفستان 

وگرنه 

این ویروس خطرناک و بی رحم


روحی مریض را در بدنی مریض تر زندانی میکند


باعث مرگ میشود بدون آنکه بمیریم!


زنده باشیم اما نباشیم...


دوستان عزیزم  در این روز های کرونایی مواظب روح و احساس و وجودتان باشید و گرنه این ویروس دست ساز را  منتشر میکنم:)



فقط اسمش رو چی بذارم این ویروس رو؟:))


  • yasna sadat

نظرات (۱۴)

کارِ خوبی می‌کنی لازمه واقعاً! :)

پاسخ:
اوهوم دقیقا

نابود کردیم خودمونو..



اول یه پست دیگه نوشتم در این باره  خیلی قشنگ تر،دلی تر

همین که اومدم ثبتش کنم پرید:|

شاید بهترین ویروس ساخته‌ی بشر همین ویروس باشه :)

پاسخ:
یا شاید دلسوز ترین..
:)
  • دچارِ فیش‌نگار
  • اونوقت به جای دست و رو باید گفت ددست و روحت را بشور :)

    پاسخ:
    اون موقع هم یکی ضد عفونی کننده ها رو احتکار میکنه حتما...

    روحی مریض را در بدنی مریض تر زندانی میکند

    بذار سر جاااش

     

     

    همینه واقعا 

     

     

    پاسخ:
    دقیقا...
  • دچارِ فیش‌نگار
  • :)))) لعنت خدا بر شیطان رجیییم

    پاسخ:
    لعنت 
    لعنت

    سلام...

    ایده ات برای ساخت ویروس رو دوست دارم حُبی.

    دنیا به این تحول نیازمنده. ^___^

    پاسخ:
    سلام حبی جانم🤩

    اره خیلی یهویی به ذهنم رسید:D

    ولی اگه بشه چی میشه..

    اسمشو بذاریم قباد

    :))

    پاسخ:
    داری شهرزاد میبینی اردیبهشت؟
    :))))

    :))نه عشقم.میخواستم اسمش خاص باشه :)

    پاسخ:
    عزیزم شوخی میکنم:)

    منم شوخی میکنم خواهر:-)

    پاسخ:
    🤭
  • قاسم صفایی نژاد
  • مسابقه داستانک کلمات علیه کرونا رو شرکت کردید؟

    http://safaeinejad.ir/1398/12/26/

    پاسخ:
    راستش بهش فکرم کردم ولی چیز قابل توجه و قبولی به ذهنم نرسید در این مورد..

    بنظرم خیلی شبیه ویروس نمیمونه!!

    پاسخ:
    شبیه چیه پس؟:)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • یعنی اینم واگیرداره؟

    پاسخ:
    🤔🤔🤔🤔

    سوال قشنگیه..
    ولی از اونجا که اگه با خودمون خوب نباشیم بیشترین ضربه روی خودمونه نه بقیه...
    پس نه واگیر دار نیس..

    بنظرت اینطوری زندگی لوس نمیشه؟

    البته خوبه ها ولی تکراری میشه بنظر من باید فقط از شدت بعضی از حس ها مثل تنفر و حسادت کم کرد و نه کامل از بینشون برد 

    پاسخ:
    تاکید من فقط روی خودمونه 
    احترام به خودمون
    دوست داشتن خودمون..


    فکر نکنم لوس بشه:)

    ویروس تزکیه خوبه؟

    الیتع یه اسم خارجی هم پیدا کنم باکلاس تر میشه .

     

    پاسخ:
    ویروس تزکیه🤔

    اسمش باید ترسناک باشه :))

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!