من لی غیرک

سلام خوش آمدید

حرفم رو زدم!

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۴۰ ق.ظ

امروز جزء معدود وقتایی بود که حرفمو محترمانه و رک گفتم..

از دیروز مونده بودم چطوری بگم..

الان نوشتم پیام رو  و فرستادم..

بعد هی نگاه میکنم ببینم پیامو خونده ..واکنشش چیه 

و واقعا نگرانم ناراحت بشه،

خسته شدم از بس بخاطر اینکه بقیه ناراحت نشن از خودم زدم..

درباره این موضوعم کاملا حق طبیعیه منه اون چیزی که میخوام رو انتخاب کنم و نمونم تو رو دروایسی...

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

ولی فکر کنم باید منتظر تغییر رفتار باشم..

  • yasna sadat

نظرات (۱۲)

هیچ‌وقت از تغییر رفتار دیگران نترس سادات جان. فقط خودتی که مهمی.

پاسخ:
اوهوم...
الانم اصلا رفتارش خوب نبود..
مهم نیست ولی.

:)

پاسخ:
(:
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  •  

     

    آدرس وبلاگت برای من فیلتر شده:| ولی از بخش وبلاگ‌هایی که دنبال میکنم فقط میتونم بیام روی آخرین پستت!

    پاسخ:
    وا برا جی اینجوووری شده😳😳😳
    یا خدا


    بچه ها شما هم این مشکل رو دارین؟؟؟

    خوب کردی !

    بس دیگه از بس  دیگران مهم بودن ...

    خیلی کار خوبی کردی منم دارم تمرین میکنم و تا حدودی موفق بودم :)

    تو هم میتونی :)))

    پاسخ:
    اررره
    اصلا خیلی رک بودن میچسبه آرام🤩

    آفررین...

    امیدوارم:)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • نمیدونم ولی کماکان همین جوریه:|

    پاسخ:
    همینم کم بود فقط:))
  • اردیبهشت ..
  • همیشه کاری که میدونی درسته انجام بده جانا.

    پاسخ:
    اوهووم

    ممنون اردیبهشت جان
  • اردیبهشت ..
  • نه وبلاگت برای من مشکلی نداره گلم

    پاسخ:
    مرسی عزیزم:)

    منم این مشکل رو داشتم نوجوانی. بعد که ضربه اش رو خوردم تصمیم گرفتم قوی باشم. سخت بود. چند وقت اذیت شدم ولی استقامت جواب میده عزیزم. موفق باشی

    پاسخ:
    سلام:)
    اره اولش سخته..
    ولی واقعا لازمه..
    مرسی عزیزم همچنین

    خوش اومدی به اینجا🙂

    عه من سلام نکرده بودم. جواب سلام هم که واجبه. سلاااام

    مرسی عزیزم. دنبالت کردم

    پاسخ:
    سلامی دوباره:))

    مرسی فاطمه جان🙂

    دقیقا نفهمیدم موضوع رو؛ولی در برابر بعضی ها و نه همه رک بودن راه حل بدی نیست؛هرچند شاید گاهی بعدش پشیمانی به بار بیاره

    پاسخ:
    بله  قطعا همین طوره رک بودن بودن نه  در برابرهمه..

    شاید...
    وشایدم گاهی  رک نبودنه پشیمونی داشته باشه..

    الان یعنی دوباره باید سلام کنم؟ :)) سلام سلام

    فدات

    چه جوری شکلک میزاری تو نظرات؟

    پاسخ:
    😅😅😅
    عزیزم😅
    تو صفحه کیبرد گوشی هست..
    ولی  با بعضی گوشیا نمیشه:)


    عه من با کامپیوتر اومدم. باشه هر وقت با گوشی اومدم از این شکلک ها میزارم ;)

    پاسخ:
    :))
    البته شکلک های مرسوم بیان همین شکلکای زیر هستند، تا چند وقت پیش وحتی الانم خودم از اینا استفاده میکنم.اینا:👇
    :)))
    :(((
    ^-^
    :/
    :|
    :*
    :D

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!