من لی غیرک

سلام خوش آمدید

1460روزگی

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲ ب.ظ

دیگه شاید نوشتنش لوس بازی به حساب بیاد ..

اما مهم شد برام امسال .هزار و چهار صد و شصت روزگی وبلاگ..

روز ساختنش هیچ وقت فکز نمیکردم به این سن برسه ..کم کم باید بذارمش مهد کودک اصلا:))

اینجا حرفای ناگفته ی من بود تا اینکه نمیدونم چی شد دیگه راحت نبودم اینجا برا نوشتن..هر چیزی رو نمیوشتم..یا زود پاک میکردم..

جالبه برام تو چهار سالگیش تازه تعداد دنبال کننده هاش رسیده به300،که تازه نصف بیشتر این  حذف کردن و رفتن.یا نمینویسن.پس صرفا خیلی کمتر این تعداده..

گاهی حس میکردم وبلاگ من لی غیرک زیاد محبوب نیست.

وقتی چالش برگذار میشد واسه بلاگای محبوب و مفید و اینا حتی یه نفرم ازش اسم نبرذ..

فقط محبوب خودم بود و هست:دی

حق داشتن البته واقعنا اما اون لحظه این موضوع منو به فکر فرو برد:)

چقد حرف داشتم من این روز همش رو یادم رفت:|

در کل مبارکش باشه*)

ناشناس من لی غیرک فعال است اگر خواستید!

  • yasna sadat

نظرات (۱۵)

سلام :)
مبارکه
پاسخ:
سلام خیلی ممنون:)
خخخخخ وبلاگای محبوب آخه طبق اون ملاکها نباید روزمره نویسی صرف می بودن 
خخخ واسه اینه که منم همینطوره :) 
ولی اینکخ تونستی وبلاگتو نگهداری انصافا کم چیزی نیست 
من می دونی چند تا وبلاگ عوض کردم؟ 
چیزی از اون دفتر خاطراتها ندارم الان 
پاسخ:
اتفاقا خیای وبلاگای روزانه نویسی جزءش بودن:))

من کلا تو حذف کردن مشکل دارن حتی چتایی که قبلابا دوستام داشتم رو دلم نمیومد پاک کنم!گوشیمم در حال انفجار:|
:) مبارک باشه! 
پاسخ:
خیلی ممنون:)
شاید یکی از اشکالات بیان رسیدگی صرف به موضوع کمیت وبلاگ هاست؛ حتی در بیان وبلاگهای برتر،کیفیت معمولا به حاشیه رانده میشه
پاسخ:
بله این مشکل هست...


جدی میگی؟ نمی دونستم :| 
والا جناب ن. .ا ملاک های خاصی گذاشته بودن... منم نبود وبلاگم حتی یه رای 

البته اصلا توقعی هم نداشتم 
پاسخ:
نه خب  چالش های زیادی اجرا شد سر این موضوع..یا حتی تو صندلی داغ که پرسیده میشد یه سوالاش همچین محتوایی داشت..


هوم..
سلامممم💜
خووبی؟
پاسخ:
سلام عزیزممنون خوبی خودت:**
سلاممم 
اگه گفتی من کیم 😀
پاسخ:
سلاام آراممم:)))
مبارکه :)
من اینجا حق آب و گل دارم دی: 
از همون اول میخوندمت :))
پاسخ:
ممنونم پرواز جان:)

اررره تو گل سر سبد اینجایی:*


یادمه اون زمان برای کنکور میخوندی…
💜
الان چی ؟😍
پاسخ:
زیاد قابل حدس نیس 


یعنی کی میتونی باشی:دی
مرسی خوبم 🌼
پاسخ:
خدا رو شکر^_~
نه میدونی نمیخوای بگی💜
پاسخ:
یکم راهنمایی کن ارام:))
قلب بنفس 💜
پاسخ:
❤😍

عزیزی ارام جان مهربون:)
  • قاسم صفایی نژاد
  • ان شالله که دوام و استمرار داشته باشه
    پاسخ:
    ممنونم:)
    تولدش مبارک :-)
    الکی الکی بزرگ شد ها...:)
    پاسخ:
    ممنونم:)


    دقیقا!



    چه سایت فوق العاده قشنگ و زیبایی داری

    فقط از شما که خیلی وقته داری وبلاگ نویسی می کنی یه خواهش دارم، من نازه اینکارو شروع کردم اگه لطف کنی به وبلاگم سر بزنی و راهنماییم کنید ممنون میشم

    پاسخ:
    ممنونم 

    :)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!