من لی غیرک

سلام خوش آمدید

به روایت چهاردهمین روز از ماه من ،به من..

يكشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۳:۱۵ ب.ظ

یاد اون روزایی بخیر که بچه بودیم و خودمونو میزدیم به اون راه تا واقعا سوپرایز شیم..

از اینکه میگفتن نیا تو این اتاق، فعلا کار داریم اینجا...بعد هی دلت بال بزنه اون اتاق چه خبره و از فضولی بترکی اما  همه کنجکاویت برمیخوره به پشت درای قفل و آدمایی که تو اون اتاق یکاری میکنن که تو نباید بفهمی

اما کم کم درا باز میشه و میبینی اتاق تزیین شده از کاغذ های رنگی و بادکنک... و یه سفره ی تولد کوچولو

اون موقع رو ابرایی انکار رو ابرا بپر بپر میکنی..

کم کم هم مهمونا و بچ های هم سن و سال فامیلت جمع میشن و حالا هم عکس های یادگاری اون زمان با یه  پیرهن قرمز و موهای چتری:)

امروز سالگرد همون روزاس سالگرد تولد:)

دم همه ی دوستای عریزی که یادشون بود گرم خیلی ممنونم ازتون دوستان بیانی جان:)

  • yasna sadat

نظرات (۲۱)

عزیزم ^_^
تولدت مبارک :)
پاسخ:
ممنونم حوا جانم:)
جالبه همه موهاشون چتری بوده جز من :|
پاسخ:
اصلا بهم نمیومده حوا اصلاااااا 
نمیدونم چه اصراری داشتن موهامو چتری بزنن:|

و اونایی که یادشون نبود و اصلا نمیدونستن و  نگفتند بهت تولدت مبارک دمشون خشک و یخ اصلا :دی 



تولدت مبارک بهمن ماهی عزیز 🎂🍏🎂🍏🎂🍏🎂🍏🍰🍏🎂🍰🍏🎂🍰🍏🎂🍰🍏🍏🎂🍰🍏🎂🍰🍏🎂🍰
ایشالا امسال سال خوبی در پیش رو داشته باشی 🌱☘🍏


پاسخ:
بله بله:))
یعنی چی اصلا بلد نباشن:دی





مررررررررررررسی عزیزم ممنووووووون به به  کیکای خوشم مززززززه ای ویییییی*_*
تولدت خیلیی مبارک:)
انشالله به آرزوهات برسی
پاسخ:
خیلی ممنونم رز جان مرسی ازت:)
من همیشه موهام قارچی بود تنها تصویری که از بچگیم دارم یه کله قارچی بود 
فکر کنم مامانم به قارچ علاقه داشت
تولدت خیلی مبارک....
از هفت سالگی تا 17سالگی تولدم تو ماه محرم و صفر بود یه تولد درست و حسابی برام نگرفتن هیچوقت:/

پاسخ:
کلا علایق والدین تو بچگی رو گله ی  ما پیاده میشد:))

آخ آخ

الان جبران کن بجاش:)هر چند مثل قبل نمیشه..



ممنونم آلاء جان مرسی ازت:)
موهای من اصلا قابل چتری شدن نبوده و نیست :)))
پاسخ:
:))


خوبه پس یه مشت عکس مو چتری زشت نداری:))
  • آسـوکـآ آآ
  • تولدت مبارک سادات جان ❤
    پاسخ:
    مریس آسوکا جان ممنونم:)
  • اردیبهشت ..
  • سلااااااام عزیزم 

    تولدت مبارک 

    بیا بغلم ببوسمت :-* :-* 
    الهی که عمر طولانی و باعزت داشته باشی و پر از سلامتی و شادی.
    پاسخ:
    سلام اردیبهشت جانم

    مررررسی عزیزم  ممنونم:*** 
    عزیزیی

    ممنونم برای دعاهای قشنگت همچنین برای خودت مهربون جان:)
    تولدت مبارک عزیزم 😍😍😍
    پاسخ:
    ممنونم کاکتوس جان مرسی:)
    سلام :)
    مبارکهههههه

    عمرتان دراز و قدحتان پر از نور معرفت ان شاءالله
    پاسخ:
    سلام:)

    خیلی ممنونم مچکرم:)


    ان شائالله و همچنین:)
    18سالگی جبران کردم
    الان دیگه نمیچسبه خودم برای خودم جشن بگیرم؛)

    تولد تولد تولدت مبااااارک بیا شمعارو شوت کن که شاید زنده باشی
    این شعر و برادرزاده من میخونه =))
    پاسخ:
    نه دیگه باید برات جشن بگیرن به جبران چند سال:)

    :))

    شاید زنده باشی چقد قشنگ :))
    خدا حفظش کنه^_^

    مرسی عزیزم:**
    با تشکر از باران تولدت مبارک خانم جوان :)

    پاسخ:
    دستش درد نکنه باران عزیزمون رو:)


    خیلی ممنون:)
    خدا حفظش کنه براتون :)
    پاسخ:
    ان شاءالله
    آمین

    :)
    خدا حفظش کنه براتون 😀😀😀
    کامنت جناب دچار :دی 😀😀😀😁

    خیلی ممنونم جناب دچار 🙏

    +

    خواهش میکنم :)
    شما ساداتین و روی سر بنده جا دارین :)
    اینو نگو یسنا سادات جانم :*

    پاسخ:
    :)))
    کلی خندیدم منم با کامنتشون:))


    خجالتم نده باران…
    عزیزی:****
  • مهدی رنجبر
  • مبارکه!!! 
    پاسخ:
    ممنونم
    عه یادم رفت :/
    تولدت مبارککککککککک 💜
    یسنا جان :))))
    🍬🏵👑☀🍀🌱👒😍👡💜🍝🍞🍱🍣🍤🍗🍉🍇🍊🍏🍎🍥🎆🎈🎂🎁🎀🎄🎃🎇🎉🎊🎍🎏🎆🎈🎏🎏🎍🎂🎊🎄🎉🎄🎇
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم مرررررسی:**

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    تولدت مبارک یسناااااا 😍😍😍😍
    الهی سالهای سال زنده و سلامت و خوشبخت باشی ^__^
    پاسخ:
    ممنووونم عزیزم مرسی:**

    ممنون از دعاهای قشنگت  اسی جان 
    همچنین برای خودت❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    سلام
    ستاره وبلاگتون که روشن شد تعجب کردم، دائم میگفتم خدایا امروز که چهار شنبه نیست، یعنی اتفاقی افتاده:))
    دیدم بله،تولدتونه:)
    تولدتون مبارک سادات خانوم بیان.

    پاسخ:
    سلام:)

    ستاره وبلاگ من که اکثر روزا هفته روشنه فرقی نداره براش روزش..

    ولی ستاره وبلاگ شما چهار شنبه ها درخشش عجیب و زیادی داره هی میگه بیا منو بخون:))

    ممنونم مبهم جان مرسی:)
  • آشنای غریب
  • اوه اوه من چقدر دیر کردم
    حتی به کیک هم نرسیدم:))

    عیب نداره ماهی رو هر وقت از آب بگیری میمیره:)
    تولدتون مبارک
    پاسخ:
    :))

    خیلی ممنونم مرسی:)
    تولدت مباارک🎂🎂🎂
    پاسخ:
    خیلی ممنونم:)
    به بههه:) تولدتون خیلی مبارک باشه.. :)
    ایشالا تنتون سلامت باشه و همیشه راضی باشید و پر روزی... :-)
    پاسخ:
    خیلی ممنونم مرسی:)

    همچنین قسمت شما این دعا های عالی:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!