من لی غیرک

سلام خوش آمدید

و اما هوش برتری هایمان(پیرو پست قبل)

چهارشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۲۵ ب.ظ

سلام سلام:)

خب ممنون از همهتون که توی پست قبلی شرکت کردین و خیلی هاتون یک یا دو سوال رو درست جواب دادین

و ببخشین که دیر جواب کامنتا رو دادم میخواستم از روی هم تقلب نکنین:دی

 

اما جواب ها

تصویر اول:

برگ:5

کرم:3

سیب:9

3*(6+3)-(9+3)=27-12=15

تصویر دوم:

هر جفت کفش:10

 پسر:5

هر بسته تخمه:4

5+(5+4+10)*2=5+38=43

اما کسایی که دو تا سوال رو  به ترتیب زمان درست جواب دادن عبارت اند از:

اولین شخص: پاییز عزیز

 نفرات دوم:اسی عزیز از ولاگ طلوع من و

باران خانم  عزیز:)

تیریک به  هر سه هوش برتری مان:))

هزار آفرین بر شما

اینجا یکی دقت مهم بود یکی اینکه بدونی اول باید ضرب کنی یا جمع و تفریق!!!

ناگفته نماند خودم هم اشتباه جواب دادم اول:دی

  • yasna sadat

نظرات (۸)

سلام
من اصلا متوجه تصویر اول نشدم😞😞
پاسخ:
سلاامم:)


عزیزم فدا سرت:)
چرا برگ 3 هستش؟ :/
پاسخ:
نه برگ5
:))
سلام 
من اعتراض دارم :دی 
اگر به مدت زمان خب من اول از اسی عزیز  پاسخ سوال  دوم رو دادم :دی
پس من و اسی  مساوی هستیم  تو رده دوم 😉


پاسخ:
سلام:
:))

اعتراض وارد است



تبریک میگم باران:)
مرسی خانوممم معلم عزیز :**


بازم مرسی 💚
پاسخ:
خانم معلم؟
 من؟:))


مرسی از خودت:**

سوال: ولاگ چیست؟

+ خواهش میشود ^_^
باهوشی از خودتان است :دی
پاسخ:
ولاگ نمیدانم ولی حتما خوب می باشد:دی

:))
جالب بود
پاسخ:
ممنون:)
  • امیررضا کامیار
  • هر دو بسته تخمه ۴میشه دقت کنید
    پاسخ:
    هر دو بسته4
    هر یک بسته2
    عه اشتباه گفته بودم! خسته نباشم! :))

    تبریک ب نفرات برنده.. :)
    پاسخ:
    اشکال نداره..منم خودم اشتباه گفتم…

    تبریک:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!