من لی غیرک

سلام خوش آمدید

مزیت های نخود در درهان

يكشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۴۲ ب.ظ

پعه 

چقدر بعضیا نخود تو دهنشون نمیخیسه!!

روز به روز بیشتر مطمئن  میشم هیچ حرفی از خودم حتی اتفاقای ساده رو و حتی یه سر درد رو به کسی نگم چه برسه به اتفاقا  مهم:|

چه برسه به زندگی و حرفای بقیه که به عنوان راز پیشته..

ادم راز دار خیلی نایاب شده..

بعد اسمشم میذارن من و مامانم دوستیم همه چیزو بهم میگیم…

زندگی شخصی رفیقت که باهاش دعوات شده چه ربطی به مادرت یا هر کس دیگه ای داره!!

بعد به من میگن توداری چیزی نمیگی به کسی..میشناسمتون خب..

اوج عصبانیت:|

تازه شخص راز فاش شده من نیستم اون موقع فکر کنم اقدام به قتل میکردم:))

راز نگه دار باشیم!

  • yasna sadat

نظرات (۸)

  • Aυтнơr ßơɣ
  • ولی آدمایی هستن که نخود تو دهنشون خیس میخوره :))

    فقط تعدادشون خیلی کم شده :((
    پاسخ:
    خیلی خیلی کم!
    باید قدرشونو دونست تا منقرض نشدن!
  • جناب قدح
  • آدم نباید حرفاشو به هرکسی بگه ...
    پاسخ:
    هر کسی نه..
    هیچکس...
    :)
    من حرف نگه دار خوبیم، اما رازدار خوبی ندارم! 
    پاسخ:
    درک میکنم..
  • Aυтнơr ßơɣ
  • آره :))

    یکیشم منم خخخخ 😊😊
    پاسخ:
    صفت خوبیه:)
  • Aυтнơr ßơɣ
  • این که نخود تو دهنم خیس میخوره ؟ :)))
    پاسخ:
    بله:)
  • قاسم صفایی نژاد
  • آره باید خیلی رو خودمون کار کنیم. یه وقتایی چیزایی از نظر ما راز نیستن ولی برای طرف دیگر مهمه و راز.
    پاسخ:

    درسته
    اصلا یه نوع امانت داریه خودش..
  • روزهـا ..
  • خو مزایاشو نگفتین؟! :)


    +
    راز خود هرگز مگو با محرمت..  چونکه محرم، محرمش نامحرم است...!

    مگر اینکه محرمِ طرف، خودت باشی و لاغیر! :)
    پاسخ:
    دیگه حدسش و تحقیق  وبرسیش  با خود خوانندس:))


    چه بیت خوب و جامعی بود!ممنون:)
  • روزهـا ..
  • آخه علامت سوال نداشت عنوانتون! :)
    پاسخ:
    اشکال نداره
    اینجوری مخاطب  بیشتر کنجکاو میشه تا جواب  سوال رو برود دریابد:ی

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!