من لی غیرک

سلام خوش آمدید

وقتی نیچه گریست+غر درمانی

چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۵ ب.ظ

میدونین چیه

الان به مرحله به درک هیچی دیگه برام مهم نیست رسیدم....

که حتی  کسی تو چشام نگاه کنه فحش هم بده چیزی نمیگم(غلط کرده البته:| )

تو ذهنم هزارتا موضوع پشت سر هم میچرخه دغدغه میشه..فکر میشه باعث شب خواب نبردن میشه و تهش به درک خودم:)

به قول فاطمه حالم چمچماله!!

دارم فیلم وقتی نیچه گریست و میبینم کتابشم دارم ..مونده بودم اول فیلمو ببینم یا کتابو بخونم که گزینه اول انتخاب شد!!=

  • yasna sadat

معرفی کتاب

نظرات (۱۱)

بیخیالی خیلی خوبه:)
پاسخ:
خیلی:)
گذراست :)
پاسخ:
خوبیش همینه:)
  • دنیای کامپیوتر ...
  • به نظرم اول کتابو بخونید و بعد فیلم.
    پاسخ:
    دیگه دیدم فیلمو یکم کامنتتون دیر اومد:)
  • سربازکوچولو ...
  • منم یه مدت همین حالو داشتم 
    تموم شد
    پاسخ:
    سلام
    خوش اومدین:)
  • آشنای غریب
  • روزی دعوت به کار شدم 
    بّدون پرسش از ساعات کاری ، حقوق و ... قبول کردم 
    چند روزی بود کار میکردم دوستم پرسید حقوق چقدره ؟ گفتم نمیدونم 
    گفت مگه میشه ؟
    گفتم آره ! تو که میدونی دیگه هیچی برام مهم نیست هیچی
    پاسخ:
    این نمونه واقعی مهم نبودنه...
  • سربازکوچولو ...
  • ممنونم :)))
    پاسخ:
    خواهش میکنم:)
  • سربازکوچولو ...
  • ببخشید سلام 
    پاسخ:
    :)
    سلام بر شما
    چمچمال؟!؟!
    آشنا به نظر میاد 
    پاسخ:
    دوستم همیشه میگفت
     نمیدونم:)
    فیلمش خوبه؟ :)
    پاسخ:
    اره قشنگ بود فیلمش…

    واقعا انتخاب اینکه اول کتاب بخونم یا فیلمو ببینم سخت بود:دی
  • قاسم صفایی نژاد
  • اشتباه کردید. دفعه بعد به همچین دو راهی رسیدید اول کتاب رو بخونید، بعد فیلم رو ببینید. 
    فیلم فرصت خلاقیت و تفکر رو میگیره. کارگردان به جای شما چهره‌ها و صحنه‌ها رو درست می‌کنه. 
    پاسخ:
    راستش قبلا صفحاتی ازشو خونده بودم و دیگه وقت نشده بود..اما همون چند.صفحه هم کلی تصوراتم با فیلم که دیدیم فرق داشت...


    موافقم..

  • آسـوکـآ آآ
  • بی حسی واقعا خوب نیست...
    پاسخ:
    وای اصلا..
    اصلا از روزی که پست گذاشتم بدارم شده این حسه مزخرف

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!