من لی غیرک

سلام خوش آمدید

هیچکی تو رو دوست نداره!

يكشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۱۵ ب.ظ

 بچه که بودم مهمون میومد  خونمون از اووول تا آخرش مثل خان مینشستم پهلوش و تکون نمیخوردم...

بعد بقیه پذیرایی میکردن که منم مفیوض میشدم حسابی

تا جایی که خواهرم حرصش گرفت و یبار گفت: ببین مطمئن باش هیچکی نمیاد تو رو ببینه؛ بخاطر تو نمیان اینجا که از اول تا آخرش میشینی کنار مهمون بفرما  آشپزخونه و پذیرایی کن شما!:|

روی اون جمله ی کسی نمیاد تو رو ببینه خیلی تاکیید کرد...

توعالم بچگی یکم دو دوتا چهار تا کردم و اولش یکم دلم گرفت که خب چرا هیچکی نمیاد منو ببینه بی ادبا:/

تاثیرش الان خیلی در من هست یک مهمان گریز بدی هستم که مهمون باید قسم بخوره به خدا اومدم خودتو ببینم بیا یه دقیفه بشین)(البته هنوزم نمیان که منو ببینن چون این جمله رو هیچکس نگفت:دی)

بعد میگن چرا تو غریب پسندی هی به دوستات میپردازی!!

  • yasna sadat

بچگیجات

نظرات (۹)

منم به شدت از مهمون فراری‌ام :)
پاسخ:
عزیزم:)
اگه داداشم بود میگفت خصلت شما دهه هفتادی هاست:))
اصلا این خواهر برادر بزرگا تو بچگی تا اونجا که تونستن هرچی تو ذهن بوده خراب کردن!
پاسخ:
دقیقاااا
عنوان این میبود قشنگ تر میبود :))
هیچکی منو دوست نداره :دی



+

ای غریب نواز :دی
ای مهمان گریز :دی 
دور شو از تو بیزارم :دی 










عه عه اشتباه شد :دی 
 بیا پیش خودم :*
من تو رو دوست میدارم 🤗😀💚




سلام ای خان :دی 
روزگار بر وفق مراده ای خان ؟:دی 

پاسخ:
سلاممم:)
اتفاقا میخواستم اینو بذارم دیدم این تاثیر گذاریش بهتره تو این موضوع:))

دلت میاد از من بیزار باشی:))

عزیزمییی بیا بغلم*_*

خدا رو شکر خودت خوبی عزیزم؟:)
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • سلام.
    متاسفانه الآن خیلی از افراد مهمون گریز اند و با دوست و غریبه بهشون خوش میگذره.
    نمیدونم تاثیر شبکه های اجتماعیه یا چیز دیگه؟؟
    پاسخ:
    من از وقتی یادم میاد و هیچ شبکه اجتماعی نبود بیشتر با دوستام بهم خوش میگذشت تا فامیل!!
    البته به جز فامیل های هم سن خودم؛ با اونا خیلی خوب بودم
  • فاطمه سادات داوری
  • خیلی این پست رو عالی نوشتی
    پاسخ:
    مرسی:)
    مستفیض 
    پاسخ:
    مفیوض غلطه یعنی؟
  • قاسم صفایی نژاد
  • من لی غیرک 
    :)
    پاسخ:
    کاش از ته قلب هم بهش میرسیدیم....

    الهی و ربی من لی غیرک...
  • آسـوکـآ آآ
  • به به:-D 
    پاسخ:
    :)
    (:
    کلا آپشن دهه هفتاد به بعده
    پاسخ:
    دقیقا!

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!