من لی غیرک

سلام خوش آمدید

سوتیجات!

چهارشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۰۴ ب.ظ

این پست حکایت یکی از بزرگ ترین سوتی های دنیاست..

که احتمالا خیلیاتون  نچ نچ گویان ترک کنین این وب رو:|

اون روز با دوستم نشسته بودیم تو اتوبوس به مقصد دانشگاه.یه خانمی نرسیده به ترمینال به کمک راننده گفت آقا لطفا واکر من رو بدین پیاده میشم

من و دوستم یه نگاهی همو کردیم.. دوستم پرسید واکر چیه؟؟گفتم نمیدونم...

احتمالا میخواد بگه  چمدان  منو بده؛ فکر میکنه خیلی باکلاسه میگه واکر...که مثلا لاتینشو گفته باشه نمیدونه اشتباه میگه!!

بعد تازه کلی هم از این نتیجه گیریمون کیف کردیم…

 تازه دوستمم فکر کرده یه حرف بده این کلمه:))

تا اینکه خانم پیاده شد و کمک راننده واکرشو بهش داد:|

وآن جا بود که ما تازه فهمیدیم واکر چیه!!:)))

خدایی شرمنده شدم من یکی ؛خجالت کشیدم اصلا..

ولی خیلی سوتی بدی بود خییییلی:))

  • yasna sadat

نظرات (۱۰)

:)))
پاسخ:
:)))
پیش میاد بعضی وقتا :)
پاسخ:
بله دیگه:)
من که میگم خدا رو شکر هیچ کدومتون نمی دونستید معنیشو . 
این خیلی چیز خوبیه اتفاقا 
پاسخ:
اره زیاد دیده بودمش اما اسمشو نمیدونستم دقیق
:/
:)))))
چقدر تعریفت از واکر جالب بوده ولی، اسم‌ چمدون به لاتین:))
پاسخ:
:))))

اخر اعتماد بنفس بودم اون لحظه!
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • سلام.
    اینها رو بلند گفتین؟؟؟ جوری که بقیه هم شنیدن؟؟؟
    چون من با این تصور خوندم.
     که در اینصورت واقعا سوتی بزرگی بوده.
    پاسخ:
    سلام نه دوتایی به هم داشتیم میگفتیم:))
  • آشنای غریب
  • واکر عصای چهار تکیه گاهی نیست؟؟؟؟؟


    نچ نچ نچ گویان ترک کردیم
    پاسخ:
    چرا همینه:)

    :))
  • پریسا سادات ..
  • عجب..
    نچ نچ نچ نج
    پاسخ:
    :)))
  • اجاره آپارتمان مبله در تهران
  • خیلی پیش میاد که قبل از اطمینان از چیزی قضاوت کنیم یکمی صبر کنیم
    ___________________________
    اجاره آپارتمان مبله در تهران
    https://eskanbama.com
    پاسخ:
    بله نکته اخلاقیش بود
    منم بعد این پست تازه فهمیدم چیه! :/
    :)
    پاسخ:
    :)
    باعث خوش حالیه که ففط من نمیدونستم:))
    واکر خخخخخ
    یسنا😶
    پاسخ:
    جان یسنا:))

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!