من لی غیرک

سلام خوش آمدید

مثل آرزو ها

دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۳ ب.ظ

شالمو از سرم کنده میگه عمه میخوام من سرت کنم شالتو 

میگم خب باشه:|

به طور عجیبا و غریبا و مزخرفی شالو گذاشته رو سرم مث اونایی شدم که از پشت کوه فرار کردن...

بعد خودش میگه بح بح عزیزم مث آرزوها شدی*_*

میگم آرزو ها کین؟؟

میگه:همونایی که تو آسمونان

منظورش مثل فرشته هاست:))

+مگه این که این فرشته کوچولو از من تعریف کنه:)

+دارم به فرق شدیدی که بین این و خواهر زاده هام میذارم تو پست هاام فکر میکنم ...راجب اونا هر کدومشون یه پست گذاشتم اما این کلی از موضوع پست ها رو در بر گرفته!

  • yasna sadat

نظرات (۸)

سلام :)
خدا حفظش کنه ان شاءالله
پاسخ:
سلام:)

خیلی ممنونم مچکر:)
سلام آرزو سادات :)
پاسخ:
سلااام:))
  • میــ๛ آنـہ
  • حتماخیلی دلبری میکنه برای همینم هست که دوستش دارین
    پاسخ:
    به جز جیغ جیغاش و گریه هاش و با بچه ها دیگه نساختنش بقیه چیزاش خوبه:))
    مگه پشت کوه ها هم فرشته داریم؟
    :)


    خداحفظشون کنه.. :-)
    پاسخ:
    فرشته ی پشت کوهی:)

    خیلی ممنون:)
    بامزه هست دیگه 💜💜💜
    فندوق ریزه میزنه :)
    پاسخ:
    *_*
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • چه هوای خاله‌ش رو داره^_^
    پاسخ:
    عمه جانش رو البته:)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • عه من فکر کردم اینم خواهرزادت هست که داری بین خواهرزاده‌هات فرق میگذاری! نگو برادرزاده عزیزه:-)))
    پاسخ:
    خخ نه:)))
    اخه این نزدیکمونه تقریبا..میبینمش همش
    ولی خواهرم نه؛ بچه هاشونو  کم میبیم سوژه هام کمتره برای اونا:دی
    الهی ^_^
    پاسخ:
    *_*

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!