من لی غیرک

سلام خوش آمدید

از سنت خجالت بکش!

يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۵ ب.ظ

چرا اکثر آدما میترسن وقتی کسی سنشون رو ازشون پرسید خیلی عادی و بدون کم و زیاد جواب بدن؟

از بس همه مون تو سر هم دیگه زدیم به خاطر این عدد

فلان سن رو داری و هیچ کار نداری...

فلان سن رو داری و کاری بلد نیستی..

یا: از سنت خجالت بکش؛ این چه کاری بود کردی؟

یا:با این همه سن روت میشه فلان کار رو بکنی؟؟

روت میشه با این سن این لباسو بپوشی؟؟

بسه بخدا...یعنی چی این حرفااا

زندگی کنیم بدون دغدغه سن و سال...

اینجوری آدم همش حسرت گذشته رو میخوره و از بالا رفتن این عدد وحشت داره!

  • yasna sadat

نظرات (۱۱)

  • میــ๛ آنـہ
  • واقعا
    پاسخ:
    هوم...
    سلام
    هر سن و سالی خب بها و جایگاه خودش رو داره ...
    پاسخ:
    سلام:)
    اینکه درست قبول دارم.
    ولی این که ادم از علایقش از همه چی صرف نظرکنه بخاطر سن بده..

    تازه بدترش اینه بقیه این عدد رو رو سر ادم بکوبونند..
    خارج از فضای مجازی آره موافقم :)
    پاسخ:
    اره واقعا...
    :)
    قبولت دارم یسنا جان !
    پاسخ:
    عزیزمی آرام
    :)
    حرف حق
    پاسخ:
    ممنون:)
  • خانوم میم
  • موافقم ^_^
    پاسخ:
    ممنوونم:)
    ولی بیشتر بابت ازدواجه که سن اذیت می کنه 
    پاسخ:
    آره...
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • نتیجه اخلاقی: در لحظه زندگی کنید!
    پاسخ:
    اوهووم
    دقیقا
    سن فقط یه عدده مهم دله :)
    خودت رو ناراحت نکن جانم :*
    پاسخ:
    منم همینو میگم :)

    مرررسی عزیزم:*
    این حرفی که "فرشته خانم" گفتند "سن فقط یه عدده" رو تقریبا اکثر بجه های دانشگاه و دفقا هم میگن ولی سر انتخاب همسر یا وارد شدن به یه مجموعه واسه کار میشه همه دنبال یه آدم با مشخصات خاص و صد البته با معیارهای سنی هستن
    واسه ازدواج که حتما میگن دخترا کوچتر باشه
    واسه کار هم میگن من زیر بار حرف یه آدم هم سن خودم یا اونی که با من یه خورده فاصله ی سنی داره نمی رم :/
    پاسخ:
    اره اون زمان که میشه دیگه سن یه عدد نیست یه معضل بزررگه…


  • پوریا آریافر
  • با بقیه دلایل کاری ندارم. ولی فکر کنم برخی ها به خاطر قضاوت هست. متاسفانه مردم ما بدون هیچ آگاهی نسبت به بقیه قضاوت های عجیبی دارن :)
    من ۲۵ سالم هست و خیلی برام سن مهم نبوده که بگم یا نگم. لازم باشه میگم. هر چند اینجا لازم نبود :)))
    پاسخ:
    سلام :)
    خیلی خیلی همه ی مردم به شکل عجیبی شدن قاضی...

    :))
    اشکال نداره قاضی نداریم اینجا

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!