من لی غیرک

سلام خوش آمدید

امروز

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۰۷ ب.ظ

این یه ساعت تغییر ساعت برای من اندازه ی ده ساعت نمود پیدا کرده...

حالا چقد طول بکشه خودمونو وفق بدیم با این ساعت جدید:|

آب و هوای این روزا رو خیلی دوست دارم یه هوای خنک ملیحی هست مخصوصا وقتی صبح زود پا میشی و این هوا رو نفس میکشی...هوووم 

بعد تازه بری بیرون و ببینی عه!شب قبل بارون زده در حدی که شیشه ماشینا رو گلی کرده باشه..ولی خب رفته به استقبال پاییز دیگه..

حس بهتر ترش اینه که ناراحت اول مهر و مدرسه و دانشگاه و فلان هم اتاقی نیستی...

(جمله بالا بیشتر حکم دلداری به خودمو داره شما باور نکنین!)

:)

  • yasna sadat

نظرات (۱۰)

سلام:)
پاسخ:
سلام بر شما:)
حالت همیشه عالی سادات جان ^_^
پاسخ:
ممنونم عزیزم همچنین:)
تغییرات قشنگیه مگه نه ؟
پاسخ:
خیلی..
فیکساتور بزن نپره :) 
سلام
پاسخ:
سلام:)
برگ سبز رفتم سرچ کردم ببینم اینی که گفتی چیه:))

به حالی که اول صبح داشتم باید فیکساتور میزدم..
از  یک بعدش هی حالم گرفته شد!
خخ
جالب بود...
پاسخ:
ممنونم
خخخخخ آره دیگه به همون حال خوبت! 
الانم می تونی فیکساتور بزنی! چهار کلمه ی آخر این پست و اون شکلک :| رو حذف کن! :) :*
پاسخ:
:)))

مررسی عزیزم*_*

من مهر رو به غیر از همه خوبیاش به خاطر اینکه به زندگیم نظم میده دوست دارم...
پاسخ:
عزیزم:)
از پاییز خوشم نمیاد
پاسخ:
بعضی روزاش خیلی دلگیره..
  • میــ๛ آنـہ
  • پاییز مبارک
    پاسخ:
    مچکر:)
  • میــ๛ آنـہ
  • پاییز را دوست دارم… ﭘﺎﯾﯿﺰ، ﺯﻣﺴﺘﺎﻧﯽ ﺍﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﺗﺐ ﮐﺮﺩﻩ! ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻧﯽ ﺍﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﻟﺮﺯ ﮐﺮﺩﻩ! ﺑﻐﻀﯽ ﺍﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﺭﺳﻮﺏ ﮐﺮﺩﻩ! ﺣﺮﻓﯽ ﺍﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﺮﺩﻩ ! ﻣﻦ، ﺳﮑﻮﺕ ﺭﺳﻮﺏ ﮐﺮﺩﻩ ﺩﺭ ﺗﺐ ﻭ ﻟﺮﺯ ﭘﺎﯾﯿﺰ ﺭﺍ ﻣﯿﭙﺮﺳﺘﻢ! ﭘﺎﯾﯿﺰ، ﻋﺮﻭﺱ ﺗﻤﺎﻡ ﻓﺼﻞ ﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ . ﯾﺎﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ؛ ﭘﺎﯾﯿﺰ ﮐﻪ ﺭﺳﯿﺪ؛ ﻟﻪ ﻧﮑﻨﻢ؛ ﺑﺮﮔﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺑﺎﺭ ﻧﻔﺲ ﺍﺭﺯﺍﻧﯽ ﺍﻡ ﻣﯽ ﻛﺮﺩﻧﺪ …!!!
    پاسخ:
    آنه خیییییلی قشنگ بود خیلی افرین…
    مخصوصا جملات اخر..

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!