من لی غیرک

سلام خوش آمدید

یک عدد من خوابالو

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۱۸ ب.ظ

تا حالا صدبار گفتم وقتی من خوابم یا تازه بیدار شدم با من حرف مهم نزنین!!!

مثلا خوابم میان میگن  ما رفتیم فلان جا.منم با یه چشم باز یه چشم بسته  میگم باشه برین:|

اما خب وقتی بیدار شدم قطعا دنبالشون میگردم میگم عه اینا کجا رفتن بیخبر.

یا خدا نکنه  بیدارم کنند و بگن فلان کاررو بکن و من بازم با یه چشم باز و یه چشم بسته بگم باشه..

اما خب بیشتر وقتا یادم نیس چی گفته بودن اصلا...

وقتی هم اومدن میگن مگه نگفتم فلان کار رو بکنo_O

 قسمت دردناکه قضیه وقتیه که بگن از این غذا برات بذاریم یا نه؟؟منم بخاطر اینکه بیدار نشم بگم نه نمیخوام...

دیگه خودتون حدس بزنین چی میشه بعد بیدار شدنم!

قبلنم گفتم اینجا مورد داشتیم صدام زدن برای نماز صبح من بدون وضو و هیچی پتوم رو انداختم رو سرم تا نماز بخونم!

این روزا دارم خیلی سوتی میدم!!!!

بعد نوشت:

ماه محرم هم اومد...

دعا کنیم برای همدیگه:)

  • yasna sadat

نظرات (۱۲)

سلام :)

چه چیزها که آدم به خاطر خواب از دست نمیده ..‌.
پاسخ:
سلام:)

بله دیگه..
:)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • منم همین طور:/
    بعد هم هی میگن بهت گفتیم و تو هم فلان گفتی:|
    پاسخ:
    دقیقااااااا
    :)
    من یه بار تو خواب و بیداری بادوستم گوشی حرف زدم و کلی برای عصر برنامه ریختم بعدش گرفتم خوابیدم و همشون یادم رفت!
    دوستم اینقد عصبانی بود
    :)))))))

    پاسخ:
    عجب:)))

    فرایند Loadingتون زمان‌بره...

    پاسخ:
    البته الان بهتره قبل شدم..
    من معمولا چون تو خواب عقلم هنوز سر جاش نیومده خیلی بخشنده می شم مثلا تا یک ماه هر روز صبح کیفم  رو میدادم تا خواهرم ببره کلاس زبان کیفی که حتی خودم هم خیلی کم ازش استفاده می کردم تا خاکی نشه...
    پاسخ:
    خواهرت هم استفاده کرده از این موضوع 
    کلی به نفعش شده:)
    خواهر اوضاعت خیلی خرابه
    پاسخ:
    نه اوضاع بر وفق مراده:))
    والا باتعاریف شما
    اینطور به نظرنمی رسه
    پاسخ:
    :))

    منم برای  غذا همین جورم خخخخخخ
    سوتی هم که هیچی ...
    پاسخ:
    :))
    خوبه که تنها نیستم:)
    من علاوه بر اینا بداخلاقم میشم کسی موقعی که نمیخوام بیدارم کنه :|
    پاسخ:
    واقعاا خیلی اعصاب خورد کنه این کار
    خدایی خیلی بد موقع س هر دو زمان هایی که گفتی :دی
    پاسخ:
    میگم که:))
    آخ گفتی سادات جان
    مشکل منم همینه
    پاسخ:
    عجب معضلی هم هست:)
    فکر کنم خیلی ها اینجوری ایم؛ راست میگی اون بخش غذاش واقعا دردناکه،من خودم تجربه اش کردم:(
    پاسخ:
    سلام..

    اره انگار همه تجربش کردن این حس رو:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!