من لی غیرک

سلام خوش آمدید

وای از این وابستگی!

پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۵۶ ب.ظ

سال اخر دانشگاه تو این فکر بودم اوه خدای من ..

اخه من چطوری از این همه ادم دل بکنم و برم چطوری قبول کنم کسایی که چهار سال باهاشون زندگی کردم  کلا دیگه نبینم!

روز آخر چقدر هر کی رو  میدیم بغل میکردم و گریه میکردیم با هم !

هی آخرین بار ها رو برای خودم ثبت میکردم..

جمله های مثل بهت عادت کرده بودم بهت وابسته شده بودم دلم تنگ میشه برات دختر ...

خلاصش که الان بگم چند وقت یه بار هم هیچکس سراغ بقیه رو نمیگیره..

ادمم چند بار سراغشون رو بگیره و ببینه بابا یه طرفس بیخیال میشه!!

کلا اینکه وابستگی بده ،عادت بده....اما وقتی یجوری شد که جدا شد آدم از هر چیزی که بهش عادت کرده ..واقعا تموم شدس..فراموشی را دیری نمیپاید!

دیگه وابستگی به مال و دنیا هم بدتر...

بله....

  • yasna sadat

نظرات (۱۱)

آره دوستی ها همینجوریه عموما 
پاسخ:
دوستی ها جزءیشه  درباره همه چی همینطوره بنظرم..
من امروز میخواستم در مورد عنوان بنویسم :))
اما تو نوشتی ؛)


سلام 
ازش (عنوان) متنفرم. 
یه نفر بهم یکبار تهمتی داد در همین مورد .
که هیچوقت تا عمر دارم نمی بخشمش.



پاسخ:
سلااام عزیزم
جه جالب:)
ای وای 

زمین خیلی گرده باران شک نکن میبینه نتیجه دل شکستنو..مگه الکیه

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • زمان دبیرستان وقتی می‌گفتند دلت برای این روزات تنگ می‌شه میگفتم نه نمیشه. روزای خوبی داشتیم خاطرات خوبی داشتیم ولی موندن توی اون دوره رو دوست نداشتم. الان هم خاطراتم رو دوست دارم ولی برگشتن به اون موقع رو نه! و برعکس دانشگاه. که هر ترم که میگذره غصه‌م میشه بابت تموم شدنش:-(  همین الان هم دلم برای لحظه‌هایی که گذروندیم تنگه!
    پاسخ:
    همیشه ما رو از مرحله بعدی زندگی ترسوندن وقتی ابتدایی بودیم از راهنمایی؛موقع راهنمایی از دبیرستان و الی اخر!
    منم همیشه نگران تموم شدنش بودم..اما بعد یه مدت ادم بازم به همون نبودنه عادت میکنه!
    مثلا من چند وقت پیش رفته بودم شهر دانشجویی میخواستم فرار کنم اصلا!
    الهیییییی:) عجببب زندگیه ایه هاااااا اولش که عادت نداری به ادمای جدید و اخرشم اینجوری دل کندن سخت میشه منم باید تجربه اش کنم فک کنم خیلی حس گندی باشه:(
    پاسخ:
    عزیزم:)
    ارره روزای اول تو سر و کله خودت میزنی چطوری با اینا کنار بیای بعد روزای اخر اوه اوه..

    اره متاسفانه.ولی اون دوست واقعیا جدایی ناپذیزن اصن:)
    تهمت رو نمیزنن احیانا؟
    پاسخ:
    فرق نداره حالا مهم همون اصل کلمه س:))
    الان بیشتر دوستی ها اینطوریه!
    همشونم گله دارن که یادی از ما نمیکنی!یکی نیس بگه اونی که احوال پرسید عمه ات بود😂😂😂😂
    خلاصه دنیا کلا همینشکلی شده یسنا جون
    :)
    تازگیا فکر میکنم بیشتر آدما هر قدر پیرتر بشن به دنیا و اموالشون وابسته تر میشن!!!!
    پاسخ:
    :)))

    اره دقیقا همینطوره 
    عجببب دنیاااییی
    چه بد ....
    پاسخ:
    اشکال نداره.این چیزا عادیه:)
    شکر خدا ما که تو دانشگاه به کسی وابسته نشدیم بیشتر شبیه به فراری ها بودیم تا وابستگی به دوست هامون
    پاسخ:
    من حس فراری بودن رو نسبت به همکلاسی هام داشتم شدید
  • باران (واران) ..
  • سلام 
    @
    جناب مرتضا 
    تهمت رو میزنن درسته !!
    ولی به قول یسنا سادات و حتی مریم اصل کلمه مهمه نه این چیزا :))
    حالا یه اشتباه نگارشی این حرفا رو نداره والا :)

    +
    @یسنا سادات 
    در درجه ی اول ایشالا اینجور آدم ها اصلاح بشن . و هر حرفی که به ذهن خودشون میاد به زبون نیارن! آمین 
    ممنونم یسنا جانم 💚

    پاسخ:
    سلام عزیزم :)
    @ جناب دچار..



    واقعا هم آمین داره این دعا...

    عزیزززی :***
    من بعد از دوران دبیرستان
    به خودم قول دادم که دیگه هرکسی رو وارد حریم دوستیم نکنم
    همین کار رو انجام دادم و از اینکه از همون موقع واسه وابستگیم تعیین تکلیف کردم راضیم...
    پاسخ:
    خیلی خیلی کار درستی انجام دادی 
    به خودت کمک بزرگی کردی :)
  • پتیلن صنعت تولید و فروش لوله پلی اتیلن
  • دقیقااااااااا
    پاسخ:
    :)
    چه میشه کرد

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!