من لی غیرک

سلام خوش آمدید

زشت دوست داشتنی+نتیجه گیری باران گونه:)

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۱۶ ق.ظ

دیشب رفتیم نمایشگاه..

از اولش این موجود سیاه چشممو گرفت.هی رفتم و اومدم دستمو کشیدم به موهای بامزش*_*

میگفتم میخوام اینو بخرم بعد  همه بهم  میگفتن  یعنی زشت ار این پیدا نکردی که بخری؟؟؟

خلاصش که چشم همه رو دور دیدم رفتم خریدمش:))

الان تو خونه راه میرم میگم واای سیاچی من*_*

مامانم چپ چپ نگاهم میکنه و میگه واقعا بد سلیقه تر از تو نیست نباید باهات رفت خرید:))

بابام گفت حیف پول..

داداشم  با یه  چشم خاک بر سرت با  این سلیقت طوری نگاه میکنه :|

 نگاش کنین چه جیگره

عروسک

  • yasna sadat

نظرات (۲۵)

:))))
بانمکه که :))
پاسخ:
خیییییلی فرشته 
جیگرره
خوب بالاخره دوست داشتین.
هر کس هم سلیقه ای داره و باید به سلیقه اش احترام گذاشت ...
ولی این دیگه خیلی سیاهه ...
یعنی فکر کنم دیگه از این سیاه تر نمیشه.
پاسخ:
اره خیلی سیاهه فقط معلومه که چشم داره
ولی خب یه چیز متفاوته ؛همین متفاوت بودنش بانمکش کرده..
:)
  • رضا `پسر از جنس پدر`
  • موهاش و لبخندش :)))))))))))))
    پاسخ:
    اوهووم شکلک های مختلف داشت گریه و خنده و ناراحت..
    این از همش بهتر بودش..
    اگه ممکنه من میخام در اینجا داداشت باشم حتا :|
    پاسخ:
    خیلیم قشنگه :|
    :))))))) خوبه ک مبارکه 
    منم یدونه عروسک کوچیک سیاه پوست دارم البته خودم نخریدم هدیه گرفتم :))))!
    پاسخ:
    ممنون عزبزم
    یعنی خودت بودی نمیگرفتیش؟:))
    :))
     قشنگه 
    مبارک باشه ⚘


    سلام
    پاسخ:
    سلام باراان 
    ممنوونم از تاییید:)
    مهم شمایید که دوستش دارید
    پاسخ:
    احسنت
    خوشگل نیست ولی یه جورایی ادم جذبش می شه...
    دوست داشتنیه :-)
    پاسخ:
    اره زشت بانمک دوست داشتنیه:))
    ای جان 😍 چه پسلی 😅 ( دارم روحیه میدم 😅😅) 
    محبت تو خانوادتون موج مکزیکی میزنه 😅😅
    پاسخ:
    :))
    دیگه بالاخره..
    با نمکه اتفاقا 
    و سورمه هی تو عکس هست تا سیاه
    پاسخ:
    کااااملا سیاهه 
    مامانم میگه شب بیاد تو خواب ادم؛ادم  میترسه:|
    خيليييييي با نمکه:-D
    پاسخ:
    خیییلی
     مرسی آسوکا جان:)
    خوبه که نژاد پرست نیستید !! آفرین!
    پاسخ:
    بله:)
    چی بگم نه خودم نمیگرفتم :(
    ولی واسه تنوع خوبه :)..اونقدرم بد نیست 
    پاسخ:
    :)
    اوهوم کلا متفاوته:)
    البته ناگفته نماند :/ 
    خیلی شبیه منه :/
    پاسخ:
    :)
    کلا هر رنگ و سلیقه ای که خدا هدیه داده خوبه..
    خواهش 
    ولی این عروسکه یه چیزی از تو رو به نمایش گذاشت:)))


    میخوای بگم باید قول بدی ناراحت نشی :))
    هم خصوصی میگمش هم عمومی قبول ؟
    اگر ناراحت شدی عمومی رو تایید نمیکنی باشه ؟:))

    البته فردا الان خیلی خستم :|:))

    قبول ؟:))

    پاسخ:
    نه ناراحت نمیشم هر طور راحتی بگو:))

    باشه قبول:))
    کنجکاو شدم اصلا:)
    یسنا جون چه بامزه هست خخخ
    پاسخ:
    مررسی:))
    فکر کنم‌مامانت راست گفته 
    پاسخ:
    نه والا
    قشنگه که ^_^
    پاسخ:
    مرررسی حواجان 
    خوش سلیقه ای:)
    سلام 
    اینکه هر شخصی بیاد برای خواستگاریتون :))))
    بدون توجه به قیافه ظاهریش و فقط بخاطر اخلاق و معیارهات باهاش موافقت میکنی :)))
    یعنی زیاد سخت گیر نیستی در این امر :))
    عوضش خانواده ات خیلییییی خیلییی سخت گیرن در اینمورد و وای به حال دوماد آینده خونتون که چه خواهد کشید از دست داداشتون حتی :دی 
    بقیه به کنار :))

    تو سخت پسند نیست و ظاهر پسند حتی :))
    عوضش اونا سخت پسند ظاهر پسند خواهند بود :))


    اگر مورد تایید بود تاییدش کن روله :))
    پیشاپیش عذرخواهی میکنم من باب کامنت :)))

    پاسخ:
    سلااام 
    :)))
    عاشق نتیجه گیریت شدم باران :))
    اره برا من اینا زیاد مهم نیست قیافه و اینا...
    خانواده هم  مهم نیس براشون این چیزا...این مجسمه رو چون پول خرجش کردن اونم پنج تومن فقط!!اینا رو میگن بهم:))


    داداشم آره احتمالا...
    ولی بقیه خیلی داماد دوستن اصن گاهی به دومادامون حسودیم میشه:|

    خواهش میکنم  عزیزم کلی خندیدم با کامنتت:))
    نتیجه گیری منو پیوست کن به عنوان :دی 😀😁😁

    ایشالا همیشه شاد باشید :))



    پاسخ:
    :))))

    همچنین باران جان
  • عینکی عینکی
  • منم مثل تو سلیقه ام خاص ِ 😁😁😁
    هر چی می پسندم همه میگن زشته🤣🤣🤣
    پاسخ:
    :)))
    من به مامانم میگم سلیقت طوریه که انگار میگردی ببینی کدوم از همه زشت تره اونو انتخاب میکنی..البته اونم همین نظر رو درباره من داره:))
    چ باحااااااال :))

    پاسخ:
    اوهوم:)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • :-)))))
    یه چشمش آبیه!؟

    پاسخ:
    :)))
    نه جفتش سیاهه فقط دو تا نقطه سفید رو مردمک چشمشه مثلا:))
    احتمالا تو نور اونجوری شده..

    عیدددت مبارک:)
    عنوان واقعا برازندشه... زشت دوست داشتنی.. :)


    ذیل جوابتون به کامنت باران خانم هم عرض شود که..
    بنابراین ایشالا یکی مث همین زشتِ دوست داشتنی نصیبتون شه! :)))
    البته دیگه نه اینقد سیا سوخته! :)
    پاسخ:
    بله من همیشه عنوان هام برازندس:)

    :)))
    سلام عزیزم عیدت مبارک باشه :* 
    التماس دعا 
    پاسخ:
    مرررسی عزیزم همچنین:***

    محتاجیم به دعا میم جان:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!