من لی غیرک

سلام خوش آمدید

سه سال و بیست و یک روز

سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۳۱ ب.ظ

دختر عزیز و قشنگم سلام

شاید هم اکنون که این نامه را برایت مینویسم با من قهر میباشی!

حالا بیست  و یک روز تاخیر برای تبریک  تولد   اونقدر هم  زیاد نیس بچه نباید انقد قهر کن باشد دهع:|

خب داشتم میگفتم

از روزی  که پا در عرصه ی بیان گذاشتی و این نام را برتو نهادم قرار شد اینجا شود پر از شور و شادی بدون اینکه هیچ غر و غم و غصه ای را برایت شرح دهم..دوست داشتم کسانی که میبیننت با لبخند باشد نه غم زده ترک کنندت..

اما خب همیشه اون چیزی نمیشه که آدم میخواد:))

اوایل  زیاد تحویلت نمیگرفتم و کلا یک  بعد ماه تولد  رونق گرفتی و شروع به بزرگ شدن کردی...

 من لی غیرک جان عزیزم سه  سال و بیست و یک  روزگیت مبارک:)

چقدر زود بزرگ شدی تو؟

ممنون از دوستان عزیزی که تو این سه سال  یا دیر تر همراه  این وبلاگ بودن ..

:)

 ناشناس  فعاله اگه مطلبی حرفی داشتین من لی غیرک سه ساله  رو مهمون کنید:)

  • yasna sadat

نظرات (۲۱)

اولش یکم گیج شدم
ولی تولد وبلاگتون مبارک :d
پاسخ:
:))

ممنونم
فعال نیست که :دی 
ناشناس رو میگم:)
تولدش مبارک 
فعلا من برم  برمیگردم :)

پاسخ:
میبینی باران؟
تو لحظه یادم میره تیک ناشناس رو فعال کنم بعد این بچه از من انتظار داره تولدش یادم نره!


منتظرم:)


خخخ اولش فکرکردم دادی این پستو مامانتون بنویسه :))) خخخ
آخی مبارکش باشه سایه ت تا سالهاا بالا سرش باشه و موفق باشه ^.^
پاسخ:
:)))
کلا قصدم گیج کردن مخاطب بود که خدا رو شکر حاصل شد:))

ممنونم عزیزمممم:)مرسی
تبریک میگم :)
پاسخ:
ممنون عزیزم:)
تبریک میگم تولدش رو! :-)
پاسخ:
ممنونم:)
برای دختر تون مینویسید که در آینده بخونه؟ 

پاسخ:
نه!
بخاطر سه ساله شدن وبلاگم بود این پست:)
اها، یه لحظه فکر کردم از این وبلاگ هایی هستش که برای بچه هاشون مینویسند که در آینده بخونن 
پس برای خودتون مینویسید 
خیلی هم عالی 😊😊
پاسخ:
نه:))

ممنونم:)
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • مبارکه :)))))
    ۱۰۰ سالگیش رو جشن بگیرید :)
    پاسخ:
    ممنونم:)
    اگه تا صد سال دیگه نوشته هامون نابود نشده باشه …بازم من نیستم براش جشن بگیرم:))
    من از وقتی شیرخواره بودم من لی غیرک توی بیان بود :| برا همین حرفی ندارم. بزرگ مایی :| :))
    تولدش مبارک ولی :)
    پاسخ:
    پس یا تو سه سالته یا این وبلاگ بزرگتر این حرفاس و خبر نداشتم:))

    چاکرم:))
    مرسی:)
    همون اولی :دی
    پاسخ:
    :)))

  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • خب دعام چند وجهه بود دیگه
    تا ۱۰۰ سال بعدی هم شما باشی هم وبت :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون:)
    مبارکا باشه:) 
    کیکش کو؟ :)
    پاسخ:
    مررسی:)
    دیگه کم کم باید مستقل شه خودش برا خودش کیک بخره:))

    امیدوارم فردا خبرای خوب خوب بشنوی :)
    نمی دونم این چندمین وبلاگیه که دارم 
    خوبه که طولانی مونده برات 
    پیر شین پای هم
    پاسخ:
    تا حالا شده یه مدت بزارمش و برم  یا حتی شده خواسته  باشم حذفش کنم ..اما خب بازم برگشتم پیشش

    :)
    تولدش مبارک:)

    دیدی چی شد الان دو سال برا بق بقو تولد نگرفتم 🤦 تولدش تو تیر بوده:/
    پاسخ:
    مررسی 

    اخی :))
    تولدش پساپس مبارک:)
    مبارکه ^_^
    پاسخ:
    ممنوونم حواجان:)
    تولد وبلاگ شما مبارک
    با اهنگ کلاه قرمزی بخون
    پاسخ:
    مرررسی:)
  • آسـوکـآ آآ
  • تولدش مبارک و الهی که همیشه قلمت مانا باشه و وبلاگت پر رونق و پر رفت و آمد :)
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم مرسی:)
    امیدوارم همیشه پر رونق باشه :)
    پاسخ:
    مچکرم ممنون:)
    ان شاءالله ۱۰۰ سالگی :)
    مبارک باشه🌹
    پاسخ:
    خیلی ممنون:)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • بیست‌ویک روز هم بیست‌ویک روزه ها!!
    مبارکه:-))
    پاسخ:
    من اگه یکی فردای تولدم تبریک بگه بهش میگم دیگه دیره خیلی دیره:))
    منوووونم:)
    مبارک باشه

    پاسخ:
    ممنونم
    :)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!