من لی غیرک

سلام خوش آمدید

عزیزم بدم میاد ازت:)

دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۷ ب.ظ

خستم مث کسی که دانش آموز رشته  انسانی بوده بعدم تو دانشگاه کلا از ریاضی دور  بوده و الان سر و کارش افتاده به حسابداری و ریاضیش:|

از وقتی به یاد دارم ریاضیم بر وزن افتضح یفتضح افتضاح بوده...

وتنها خاطره ای که دارم از ریاضی سال چهارم دبستانمه که پا  تابلو  بودم معلمش اومد کنارم و  اروم با خودکارش زد تو کلم که بچه حواستو جمع کن

ایییش عقده ای:/

الانم سر کلاس های حسابداری که احتمالا انگشت کوچیکه ریاضی محض و اینا نمیشه  هنگ میکنم:))

داشتم به دوست جیگرم فاطمه درباره همین غر غر میکردم که تا حالا نشده تو هیچ کلاسی انقد ضعیف باشم و حس بدی دارم و اصلا یه وضعی  

اونم یه متنی برام فرستاد : به تازگی دریاقتند کسایی که از  ریاضی متنفر هستند  و مجبورند به مدت  طولانی با آن سر و کله بزنند  .. افسرده میشن و حتی به خود کشی فکر میکنن:))

و در 

آخر باید بگم که: عربی جونم دوست دارم:|

  • yasna sadat

نظرات (۱۳)

  • آقای برادر
  • هعی...با چه دردسری تو ریاضی به تسلط رسیدم....ولی اگه یاد بگیری مثل عربیه تقرییا ...تو کنکور اینطوری بود....
    عربی که تک پر:))
    پاسخ:
    تخصصیش جفتش از هم بد تره:)
  • .. مــَـمــَّـد ..
  • نگید اینطوری ریاضی که خیلی خوبه ... البته عربی هم عشقه ها!!
    این دوتا درسو خیلی دوس میدارم..
    شمام افسرده نمیشی نترس و تحمل کن!!!
    پاسخ:
    کلا درس ارزش حرص خوردنم نداره چه برسه به افسردگی!
    :)
  • آسـوکـآ آآ
  • به عنوان کسی که تمام زندگیش ریاضی خونده باید بگم خداییش عربی از ریاضی سخت تره :دی
    پاسخ:
    همه بچه ها مهندسی که تو خوابگاه  بودن تا کتاب  ها ما رو میدیدن همینو میگفتن..
    ما هم متقابلن همین حس رو داشتیم به کتابا اونا :))
    اینا رو ولش 
    اینو بخون: 
    yon.ir/gjBuX
    با تشکر از جناب دچار
    پاسخ:
    چه جاالب بود..
    مرررسی ازت
    لعنت به شیمی :|
    پاسخ:
    چون تو میگی لعنت بهش:)
    من عاشق هر دوشون هستم :)
    پاسخ:
    :)
    چه خوب
     برعکسیم -_-
    البته من اونقدرام از عربی بدم نمیاد و یه زمانی عربیم بیست بود . تا اون دبیر سال اول دبیرستان اومد :/// دوم و سوم هم چون اولو خوب یاد نگرفتم خب نمره هام بد میشد و کم ترین نمره کارنامم بود :/
    پاسخ:
    من همیشه بهترین نمرم همین عربی بود...
    ولی کلا اول دببرستان افت داشتم که سال ها بعد سعی کردم ببرمش بالا..
    ادما اصولا درس یا کاری که وارد نباشن ازش بدشون میاد:))
    ریاضی؟ گاهی چنان اذیتم میکرد که کتاب رو پرت میکردم یه گوشه، ولی بعضی مباحثش هم‌خوب بود، عربی هم همینطور:)
    درس فقط ادبیات و شعرهاش، و زمان مدرسه شیمی عزیزم، وقتی میرفتم مدرسه از بین درس‌های تخصصیم شیمی رو از همه بیشتر دوست داشتم:)
    پاسخ:

    واقعا درس فقط ادبیات..
    عشق فقط ادبیات*_*

    شیمی رو فقط در حد همون اول دبیرستان میشناسم:)
    عربی رو دوست دارم !
    دوسش داشته باش 💜
    پاسخ:
    چشمم:)
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • عربی نه -_-
    ریاضی جانان :)))
    پاسخ:
    :))
    دقیقا این حس و به عربی دارم
    فکر کن یه دختر ریاضی فیزیک بره درسی بخونه که کلا عربی باشه اووووووع
    پاسخ:
    اره اینم خیلی سخته..

    یکی رو میشناسم کارشناسیش عمران بود ارشدش رو رفت عربی...

    چهارم دبستان، معلم ریاضی تون جدا بوده؟!
    ما کلا یه معلم داشتیم.. از ریاضی گرفته تا قرآن!
    تازه تو زنگ ورزش فوتبالم بازی میکرد با ما.. لایی میخورد همش! :))
    پاسخ:
    نه دیگه از کلاس اول تا پنجم معلم هر مقطع  یکی بود..

    :))
    من کلاً حتی با ورزش هم مشکل داشتم :)
    بخصوص دومیدانی 😢
    پاسخ:
    اونم خودش یه معضل بود
    :)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!