من لی غیرک

سلام خوش آمدید

ج ج چ

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹ ب.ظ

راستش هیچ وقت  عاشقانه نوشتنم خوب نبود همچین وقتایی مخم ارور میده حتی...

کلی فکر کردم که چی بنویسم تو این چالش.. چطوری کلمه ها رو بچینم کنار هم تا یه  توصیف قشنگ از آب در بیارم  ..

اما  در آخر  تو دعوت به نوشتن این چالش ، جام جهانی قهرمان ترین چشم ها  رو تقدیم میکنم به:پدر

 پدری که تو این اوضاع  با وجود این همه سختی.. با وجود فشاری که به کمرشون میاد  ..همه ی سعیشون اینه چشماش جلوی زن و بچش شرمگین نباشن...

اصلا قشنگ تر از این چشم ها داریم؟

دعوت شده توسط: فربانوی عزیز:)

  • yasna sadat

نظرات (۱۶)

  • علیرضا آهنی
  • ناراحت نباش ، ماهم ارور داد مخمون
    پاسخ:
    :))

    خا دمت گرم 
    پاسخ:
    :)ممنووون
    آخهنمدونی شروع کردم متن رو بخونم گفتم چی؟ چی بازم اون چالش مزخرف؟ 
    بعد دیدم نچ این فرق داره 
    انگار آب خنک گرفتن روم :)
    پاسخ:
    اره اون موقع دیدم پستت رو راجب این چالش..
    خدایی هم تا پنل رو باز میکردی عنوان بیشتر  پست ها همین بود...


     بعد خودمم کلا دوست داشتم یه حرف متفاوت از بقیه باشه:)
    عنوانم مخفف کردم

    خب خدا رو شکر که خوشت اومد ازش*_*
    دقیقا همون که عنوان رو مخفف کردی :) اول گفتم اینا چی گول هم میزنن
    آخرش گفتم دمش گرم که اون عنوان چرت رو نذاشت 
    تاااازه با خودشیفتگی تمام گفتم احساسات منو در نظر گرفته :)))
    پاسخ:
    اره گول زدم:)))


     خود شیفتگی چرا :)اره دیدم پستت رو گفتم دیگه این عنوان رو نزنم :))
    قشنگتر از چشمان پدر آری داریم آن هم چشمان مادر است.

    خدا حفظ کنه پدر و مادر عزیزت رو :)

    قشنگ بود 
    ایشالا خدا بهشون قوت و توانایی بده و هیچوقت شرمنده خانواده شون نشن .آمین 
    پاسخ:
    درسته همینطوره:)

    ممنونم عزیزم همچنین پدرت رو درسلامتی کامل حفظ کنه:)
    الان که اینو نوشتم اذانم دارن میگنا:)

    آمین:)
    ای جانم 
    پاسخ:
    :)
    جانت سلامت
  • آشنای غریب
  • بعضی وقتا اینجور حرفا باید خودش بیاد با زور هم که بیاری خوب ازآب در نمیاد

    اومدنش هم بستگی داره که چقدر از ته دل درکش کرده باشی

    امیدوارم اونقدر درد عشق نچشی که بتونی متن هایی خوب خوب بنویسی
    البته این نظر منه برخی ها مخالفن:)))
    پاسخ:
    اره باید کاملا خود جوش باشه تا به دل بشینه...

    چه دعای قشنگی:)خیلی ممنونم:)

    کامنت جالبی بود در کل ممنون:)
    خدا حفظشون کنه :)
    پاسخ:
    ممنونم...همچنین:)
    انصافا؟ ^____^
    خدا خیرت بده :) 
    پاسخ:
    اوهووم :)
    مرررسی عزیزم:**
    اخی عزیزم چه خوب بود. واقعا پدرها اولین مردهایی هستن که ما دخترا عاشقشون میشیم و تا آخر عاشقشون می مونیم. یه وقتایی میگم کاش دوباره بچه بشم و بتونم خودمو بندازم تو بغلش بدون این ملاحظات سن جوانی
    مرسی شرکت کردی عزیزم
    پاسخ:
    مرررسی عزیزم
    دقیقا همینطوره....
    واقعا هم کاش...

    خواهش میکنم فربانو جان:)
    نداریم آقا نداریم! :)) [قلب]
    پاسخ:
    :)) 

    مررررسی
    + گاهی وقتا توی فقط یه کلمه یه دنیا حرف و عشق و محبت هست، پس همین قدر خودش یه عالمه س
    پاسخ:
    اوهوم....
    :)
    خدا همه ی پدر و مار هارو حفظ کنه و قدر شونو بدونیم
    :)
    پاسخ:
    آمین:)
  • حمید نظری
  • خدا قوت
    پاسخ:
    ممنون
  • قاسم صفایی نژاد
  • در این چالش جدید وبلاگی هم شرکت کنید:

    نویسندگی کتاب
    http://safaeinejad.ir/1397/04/12
    پاسخ:
    ممنونم از دعوت:)
    سلام 
    روزت مبارک یسنا سادات عزیز دوست باهوش و مهربون من 🤗💚❤🌹🌸
    پاسخ:
    مرررررررسی عزیزممممم همچنیننن 

    بازم مرررسی عزیزم کلی خوشحال شدم با این کامنت;*

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!