من لی غیرک

سلام خوش آمدید

یک عدد سر شلوغ هستم:دی

جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۳۰ ب.ظ

چند وقت پیش تو اوج بیکاری و  حوصله سر رفتن بودم  و دم به دقیقه میومدم اینجا..بعد یه مدت دیگه خسته شدم از وب گردی کردن   و دعا کردم خدایا یه کاری کن انقدددد سرم شلوغ شه اصلا وقت نکنم برم وبلاگ یا تلگرام ..مشکل پیش نیاااد ها ولی سرگرم بشم :))

مث زمان  دانشگاه که وقت نمیکردم حتی نظراتو تایید کنم ( حالا جالبه اون موقع هم  میگفتم وای کاش بشه یه روز با خیال راحت برم وبلاگ گردی)

واقعا خدا هم میمونه من چی میخوام ازش  و کدوم دعامو استجابت کنه:))

 خب الان دعام به شدت  گرفت یعنی در حدی که باید دو نفر باشم تا تو یه ساعت دو تا کار مختلف انجام بدم همشون ساعت هاش با هم تداخل داره:))

کاشکی بقیه دعاهام به همین شددددت بر آورده میشد!!!

  • yasna sadat

نظرات (۱۹)

  • آسـوکـآ آآ
  • سرشلوغی و پر مشغله بودن به آدم انرژی و احساس مفید بودن میده
    امیدوارم مرغ آمین منتظر باشه تا واسه همه دعاهات همینقدر سریع آمین بگه عزیزم :)
    پاسخ:
    آره دقیقاااااااا تو خونه نشستن فوق العاده انرژی میگیره از آدم


    وای آسوکاجان چه دعای قشنگی کرردی..چقد خوشحال شدم با دیدن این کامنت:)

    همچنین برای خووودت:**
  • بهرنگ قدوسی
  • خب اگه سرت شلوغه بیشتر  بیا 😁😁😁
    پاسخ:
    :))
    هر چیزی به وقتش خوبه :)
    پاسخ:
    بله:)
    همیشه آرزو میکنم سرم خلوت بشه :/
    همیشه اینقدر کار هست که اتفاق نمی افته این آروزی من 
    پاسخ:
    اره درگیری زیادم که اصلا وقت برای خود ادم نباشه خیلی اذیت کنندس...
    خوبی آشنا جان؟:)
    چه مشغله ای واسه خودت جور کردی؟ 
    پاسخ:
    کلاس  ها مختلف و دوره و از این سری چیزا 
    آره واقعا
    ممنونم ، خوبم ، ولی خسته ام خدایی
    پاسخ:
    خدا قوت:)

    واقعا راه حلش چیه  ...
    من دلم سرشلوغی میخواد که از نوع درس نباشه:|
    خدا رو شکر که دعات اجابت شده:)
    التماس دعا عزیزم:)
    پاسخ:
    دقیقااااا

    ممنونم:)
    محتاجیم به دعا همچنین فرشته جان:)
    خدا رو شکر که دعاهاتون اجابت شده
    ان شاالله همه دعاهاتون اگه به خیر و صلاحتون هست برآورده بشن 
    میشه واسه ما هم دعا کنید؟
    پاسخ:
    خیلی ممنونم:)
    همچنین برای شما

    محتاجیم به دعا..حتماااا :)
    بقیه یعنی کی دقیقا؟
    پاسخ:
    کی نه ؛چی
    مثلا یه کار توپ گیرم بیاد و غیره:))
    :))
    پاسخ:
    کلا تغییر دکوراسیون دادینا نشناختم اول:))
    شما هم رفتید دنبال کنید احتمالا که متوجه شدین؟
    پاسخ:
    نه از رو آدرس گوشه کامنت:)
    منم دارم سرم و شلوغ میکنم
    پاسخ:
    خیلی بهتر از بیکار بودن و نشستن فکر کردنه..
    اللهم اشف کل مریض :))
    پاسخ:
    آمین:)))
    خلاصه که کوفتت شه این همه توجه از سویِ خداونگارِ منان! #)
    پاسخ:
    :)))))


    :)) 
    احتمالا شب قدر دعا کردین 
    دعاتون هزار برابر مستجاب شده :| :))
    پاسخ:
    راست میگینا
    به این مورد فکر نکرده بودم:))
    ایشالا سر شلوغی تون از جنبه های مثبت باشه.. :)

    پاسخ:
    خیلی ممنونم:)
    همچنین:)
    موفق باشی برای انجام دادن همه ی کارهات یسنا جان :))
    پاسخ:
    مرررسی پرواز جااان :*
    تبریک میگم ، بالاخره سرشلوغ شدین😐😂
    پاسخ:
    خیلی ممنوووون:)

    خوش اومدی به اینجا:)
    + سلااااااااام

    + تا باشه از این سر شلوغیای حال خوب کن، سر شلوغیای لذت بخش



    پاسخ:
    سلام:)

    دقیقااااا

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!