من لی غیرک

سلام خوش آمدید

کبوتر بیان

جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۴۳ ب.ظ

بعد مدت ها لب تاب رو روشن کردم ..   همین که  اومدم توی پنلم ..بچه داداشم اومده خونمون صدا میزنه :عشقم کجایی:)))

گاهی با الفاظی مثل عشقم.. نفسم صدا میزنه ..البته اون موقع هایی که چیزی میخواد یا این که میخواد کاری براش انجام بدی:))

حالا  در حالی که نشسته روی پام پشت سر هم داره میپرسه  

عمه این چه رنگیه؟

عمه این چیه ؟

عمه چیکار میکنی؟؟

چرا این جا نشستی  

یه روز دیگه اومده بود  اینجا منم  اتفاقا دوباره  توی  وب بودم  یه حرف خیییلی جالبی زد ..

تو قسمت مدریت اون پایین یه کبوتر هست که مثلا داره پرواز میکنه  بالای صفحه هم  یدونه پر کبوتر هست..

حالا ایشون  تا دیده این رو میفرماد عه عمه این کبوتره بال زده بالش افتاده خونی شده و تازه برا کبوتره ناراحتم میشه:)))

 عکس  پروفایل  جناب دچار رو دیده میگه عه این سوسکه؟ میگم نه کفشدوزکه...:))

پروفایل جناب مترسک رو دیده میگه عه چرا این آقاهه معلوم نیس... میگم خب دوست داره:دی

خداییش تا حالا انقد به این دقت کرده بودین؟:))

  • yasna sadat

نظرات (۱۲)

گوگولی مگولی ^_^
پاسخ:
*_*
:)
عکس وبلاگ ما رو هم نشونش میدادی :دی 
پروفایلمون حتی :دی 

حسودم نیستم ولی دلمان خواست ؛)


سلام 
چند سالشه این کوچولوی دوست داشتنی ؟:))

حالا واقعا پروفایل جناب دچار سوسکه یا کفش دوزک ؟:دی 
ولی هم حرف تو درسته هم حرف برادرزاده ی کوچک تون:))
میگی نه اینو بخون ؛)

https://fa.m.wikipedia.org/wiki/کفش‌دوزک

+

با استفاده از امکان ویرایش در بیان :
اسم من  اونجا چکار میکنه؟^__^
 من نمیدونم ؟:|:)
یکی بیاد توضیح بده :دی 



پاسخ:
سلام:)

اون موقع درباره چند تا وبلاگ ها نظر داد  ولی الان دقیق یادم نبود چی گفت:))


عزیزم:)

سه سال و دو ماهشه:))


آره کفشدوزک جزء سوسکاس..
دقیقاااا
 بچه کل رو گفته من جزء رو:)
ممنونم واران جان:)
الهی عسیسم
پاسخ:
مررررسسی:)
عزیزم 💜
پاسخ:
:)
ماشالا، خدا حفظش کنه:))
برادرزاده‌ی منم یکی دوبار نشسته بود من وبلاگهای به روز شده رو نگاه میکردم همش میگفت اینا چیه؟بذار اینو نگاه کنم، اونو نگاه کنم، عکس پروفایل دکتر سین رو هم خیلی دوست داشت:))
پاسخ:
ممنونم:)

آخی عزیزممم:)
چقدرم تعجب میکنن با ذوق نگاه میکنن:)


فکر کردم اون عکس آدمک بی چهره از جناب دچار رو گفتی که فسقل گفته سوسکه 😂😂
چجور دلش اومد به خوشگلترین کفشدوزکی که وجود داره بگه سوسک آخه 🙁
پاسخ:
واای:))))

خخ چی بگم:))
دنیای کامپیوتر:
(☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻)
پاسخ:
(:
امروز برادرزاده من کلید کرده بود از بهشت و جهنم و قیامت میپرسید

پاسخ:
اخی عزیزم:)
  • آشنای غریب
  • من برم کبوتر رو ببینم 

    فعلا :))
    پاسخ:
    :)))
    اره من بیشتر اوقات به اون کبوتر نگا میکنم:)
    حتی قالب اول اول اولم داخلش از همون کبوتر استفاده کردم ،
    عنوانو دیدم یاد حرف رویا(اسراهم) افتادم بهم میگفت کبوتر بیان:)
    پاسخ:
    :)

    آخی یادآوری خاطرات:)

    راست گفته کبوتر بیانمونی:)
    :)
    پاسخ:
    :)
  • آسـوکـآ آآ
  • خدا حفظش کنه عزیزم :)
    پاسخ:
    ممنونم آسوکاجان:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!