من لی غیرک

سلام خوش آمدید

آروم باش؛ما برگشتیم!

چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۲۸ ب.ظ

تو چند روز پیش هزار و سی صد بار اومدم توی قسمت انتشار پست اما گزینه انتشار زده نشد...

به همین دلیل پست طولانی خواهد بود:)

 هفته پیش پس از 16 سال با کوله باری از وسایل تو اولین اردیبهشت ماهی که تعطیل بودم رفتیم شیراااز 

 

خب زیاد فامیل داریم توی شیراز  که نه زیاد اونا میان شهر ما و ماهم که اخرین بار شونزده سال پیش بوده

پس تعجبی نداره اونا منو اشتباها  با اسم هایی مثل میترا یا شیرین صدا کنن:|

 من هی میگفتم بجا این که بریم خونه مردم بیشتر بریم بگردیم!

رفتیم بگردیم اما همش باید عجله میکردیم که مبادا دیر برسیم خونه هاشون..:/

 تخت جمشید و حافظیه و سعدیه رو سر زدیم

نگم براتون که تو تخت جمشید چطوری ابروم رفت.دو تا توریست صدام زدن میخواستن یه سوال بپرسن که من دقیق نمی فهمیدم چی میگن پس اجالتا  خنگ وار نگاشون میکردم یا میخواستم عربی حرف بزنم باهاشون:/

و بعد

آخ که چقد کیف کردم ارامگاه این دو تا شاعر...آخ که چقد دوست دارم این حافظ رو... کلی اصرار کردم که رفتیم اونجا ها!

بقیه میگفتن دو تا قبر که دیدن نداره بریم به چی سر بزنیم!:|

بعد شیراز تصمیم گرفتیم بریم بوشهر.…

هوا بس ناجوانمردانه گرم بود..

اونجا  کلی یاد فرشته افتادم هر بار که اسم المطراش  یا گناوه رو میشنیدم

 تازه کلی به خانواده پز دادم شما چطور نمی دونین المطراش چیه؟ نوچ نوچ نوچ

از راه بوشهر به دیلم هم سر زدیم..همه چی گرون بود خیییلی گرون!

ولی درریا به به واقعا به به:)

تو راه برگشت از یاسوج اومدیم ؛که خب میدونین زلزله شده بود ملت همه توی پارک خوابیده بودن..

اون شب رو با ترس و لرز گذروندیم!

تو این چند روز  سفر قیمت دلار و درهم ارز به شدت اومد بالا..سی سخت و.یاسوج زلزله اومد..هر جا میرفتیم قبلش آباد میشد به یه نحوی!

خواستم بگم ایران آروم باش ما برگشتیم:دی

  • yasna sadat

نظرات (۸)

خوش بگذره سفر!!
پاسخ:
تموم شد سفر 
ممنونم:)
همیشه به شادی باشی عزیزم 
پاسخ:
ممنونم 
همچنین خودت برگ سبز جان:)
اومدی شیراز سادات جان؟! *_*
پاسخ:
اره عزیزم:)
وای که چقد شهر عشقی هست هست:)
به به
همیشه به تفریح و شادی و این صوبتا
پاسخ:
ممنونم عزیزم:)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • به به چه خوش گذشته:-))
    پاسخ:
    جا همتووون خالی;)
    اگه چند روز رو، 5 روز در نظر بگیریم.. 1300 بار ب عبارتی میکنه... روزی 260 بار .. و حدودا ساعتی 10 بار! یعنی هر 5 دقیقه یه بار سر میزدین وبلاگتون؟!! (تازه اونم با فرض سر زدنه 24ساعته!)
    + من چ بیکارم.. نشستم دارم حساب میکنم!! :))

    المطراش...:))

    رفت تا 16 سال دیگه دوباره زیر و رو کنید ایرانو؟! :)

    + همیشه به سفر و خوشی... :-)
    پاسخ:
    :))

    خب فک کنم هزار و سی صد رو منهای 1297کنین محاسبه درست در بیاد:))

    اسم المطراش اولین بار تو  وب فرشته شنیدم:دی 


    تضمینی نمیکنم زود تر نشه:))

    ممنونم همچنین:)
    ممنونم که پست رو با وجود طولانی بودنش خوندین:)

    منم حافظیه و سعدیه رو دوست دارم:)
    اِ گناوه هم اومدی؟حیف که با خانواده بودی وگرنه حتما می‌اومدم می‌دیدمت:)
    اره همه چیز گرون شده، قیمت‌ها نجومی داره میره بالا:(
    المطراش:)))
    خوش اومدی به استانمون جانم،امیدوارم بهت خوش گذشته باشه:)

    پاسخ:
    :)
    گفتن یا گناوه بریم یا دیلم ؛خیلی دوست داشتم شهرتون رو ببینم اما دیلم رو انتخاب کردن بقیه:)
    اره واقعاااحیف شد..منم خیلی دوست داشتم ببینمت:)

    ممنون عزیزم اره خیلی خوب بود:)
    دفعه بعدش شما بیا استان ما*_*
    اِ بازار شهرما خیلی بزرگتر از دیلمه ها:))
    ان‌شاا... یه فرصت دیگه:)
    حتما ان‌شاا...:)
    پاسخ:
    عه پس امار اشتباه دادن به ما!

    ان شاءالله:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!