من لی غیرک

سلام خوش آمدید

امروز هم جوان بودم!

چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۵۵ ب.ظ

امروز  در جوان ترین حالت بقیه ی عمرت هستی

دریاب...

امروز این ساعت این لحظه که تو نوشتن این پست صرف شد ... الانی که شما این پست رو میخونین ؛همگیمون تو جوان ترین لحظه عمری هستیم که قراره بگذرونیم...

 به نظرم این هم خوشحال کنندس هم ناراحت کننده ، ناراحت کننده  چون سرعت عبور و گذرش رو بیشتر درک میکنی بیشتر در گیرش میشی بیشتر میفهمی هیچکار مفیدی نکردی یا حتی بر عکس 

احتمال داره سال ها بعد حسرت الان رو بخورم و بگم کاش الان تو اوج جوونی بودم چقدر خوش میگذروندم چه کار هایی که انجام نمی دادم

مثل وقتی برادرم نگاهم میکنه و سر تکون میده و با حسرت  میگه: اگه من هم سن تو بودم.....

 یا مثل همین الانی که دارم به گذشته ای فکر میکنم که به خوبی ازش استفاده نکردم...

جدی قراره برای این لحظه و ساعتا به خدا جواب پس بدیم؟

تکرار میکنم: امروز در  جوان ترین حالت بقیه ی عمرت هستی...دریاب:)

  • yasna sadat

نظرات (۱۱)

آری :)
پاسخ:
:)

درمیابم اما کاری هم از دستم بر نمیاد :|||
پاسخ:
صد  در صد مواااافقم 

اصلا اسکار میگیره این کامنت:)
آری دیروز وقتی فوتبال بازی میکردم دیدم که 
قدر پیر شده ام
پاسخ:
حاالا کو تا پیییری

فقط یکم بزرگ شدیم:))
دیروز پیر بودیم  امروز جوان فردا چه خواهیم بود خدا داند ؟:))

قشنگ بود :)

مرسی یسنا جان :*
پاسخ:
:))
مچکرم
 
ممنون از خودت واران جان:)
نه من پیر شدم واقعا
دیگه نفسم نمیومد
سیگاری هم نیستم
و هر هفته هم میرم و دفعه اولم هم نبود که بگم بدنم آماده نیس

پاسخ:
واقعا چقد زود زود میگذره زمان پس...
سلام
آری ...

درود بر یسنا سادات
پاسخ:
ممنون:)
من بیشتر از اینکه تو فکر جواب به خدا باشم تو فکر جواب به خودمم،خیلی بدهکار خودمم خیلی:(
پاسخ:
اره منم...
قربونت:دی  تشکرات :))
پاسخ:
❤️❤️❤️❤️❤️

مچکررررم:))
چشم :) دل انگیز بود
پاسخ:
چشمتون بی بلا…
مچکرم:)
همین ک بتونیم حال خودمون و اطرافیانمونو خوب کنیم.. کافیه!
خدا هم چیزی بالاتر از این نمیخواد ازمون..


+عنوانِ قشنگیه.. :)
پاسخ:
اوهوم اینم هست...


 خیلی ممنونم:)
آره واقعا چند سال دیگه ماهم مثل افراد میانسال می گیم کجایی جوونی که یادت بخیر
پاسخ:
دقیقا...

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
من لی غیرک

می شود من بگویم خدایا
تو بگویی جان دل؟!