من لی غیرک

سلام خوش آمدید

خدای شب ها

يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۰۵ ق.ظ

خدا جونم

میشه بیشتر هوای بنده ها و دل هاشون رو داشته باشی؟؟

میشه؟

کاش میتونستم صداتو بشنوم..یعنی صدات چطوری میتونه باشه.....

دوست دارم فک کنم کنارم نشستی.. دوست دارم حرف بزنم جوابمو بدی ....واقعا دوست دارم جواب حرفامو بدی!

خدایا چطوریه که تو انقد آرومی؟میشه یکم از این آرامشتو بیشتر به بنده هات تزریق کنی...

دلم یه آرامشی میخاد از جنس دل آرومی های  تو...

 راستی میشه به جای اینکه دعا کنیم مهربونی رو به قلب ما برگردون ...دعا کنیم قبلش ظرفیت  بنده هات  رو بیشتر کنی که کسی ضربه نبینه؟

آخه اصلا دوست ندارم به جایی برسم که بترسم از مهربون و ساده بودن تبدیل بشم به یه قلب سنگی و از پس هر اتفاقی که در حالت عادی قلبو بلرزونه ساده  و بی تفاوت بگذرم...

خدایا هوای قلب بنده هات رو خیلی داشته باش:)

  • yasna sadat

نظرات (۱۰)

الهی آمین یا رب العالمین
این روزها آرامش نعمت بزرگی هست
براتون آرامش آرزو می کنم
پاسخ:
خیلی ممنونم 

همچنین
آی اگه می‌شد چی می‌شد، کلا ما آدمها هیچیمون شبیه خدا نیست انگار ارامش و صبر و حوصله‌مون هم همینطور.
مهربون بودن به همه نمی‌سازه،متاسفانه اینو دوباره فهمیدم:(
پاسخ:
آره واقعا.......چی به سرمون اومده...

:((
خدا جون حواست باشه خلاصه :)
پاسخ:
:))
وقتشو نداره بیاد بشین پای حرفای ما  :(
پاسخ:
وقت برای ما نداشته باشه پس میخواد برا کی داشته باشه:)

توکل بر خودش
  • آشنای غریب
  • ای خدایی که به من نزدیکی
    خبر از دلهره هایم داری ؟
    خبر از لرزش آرام صدایم داری ؟
    ای خدایی که پر از احساسی,

    چینی روح مرا بند بزن,

    تو که در عرش بلند، تکیه بر تخت حکومت داری 
    تو که دنیا همه از پشت نگاهت پیداست,
    تو که ذوق و هنرت را به سرم می باری,
    و مرا با همه ی رنجش جان می خواهی

    چینی روح مرا بند بزن..!!
    پاسخ:
    عاالی بود  ممنونم
  • ·|انار کــ^-^ــ|·
  • منم گاهی وقتا با خدا حرف میزنم.....
    پاسخ:
    :)
  • امیررضا کرمی(کامیار)
  • من شب های دلتگی را با خدایم همنشینم
    همنیشینی که شیرینی دارد برای سخن گفتن
    پاسخ:
    و کسی که حرفامون رو میشنوه...
    ب قول معصوم ع .. دنیا مثل رحم مادر می‌مونه و انسان ها مثل جنین...
    واسه اینکه مادر(خدا) رو احساس کنیم.. کافیه ما هم کمی آروم بشیم و با آرامش و ملاطفت ب پیرامونمون نگاه کنیم....
    پاسخ:

    اوهووم .....

     و مهم همون امید داشتن به مادرس فک کنم.
    خداجون هوای یسنامونو خیلی داشته باش که عشقه منه:)
    پاسخ:
    مرررررررسی عزیزمممم 
    :-*
    خدایا هوای سحرمون رو هم خیییلی داشته باش:)
    فکر میکنم اگه یه کم قرآن بخونیم متوجه میشیم که خدا همیشه دوست داره با ما حرف بزنه؛ ولی ما کم لطفی میکنیم
    پاسخ:
    همینطوره..

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!