من لی غیرک

سلام خوش آمدید

این است سزای فراموش کاران...

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱ ب.ظ

اگه یادتون باشه گفته بودم پارسال این موقع از طرف دانشگاه  با دوستام رفتیم  مشهد 

خب در یک حرکت خیلی عجیب و غریب اکثرا 14 بهمن و فراموش کرده بودن حتی خانواده!!فقط چند نفر از عزیزانم  تبریک گفتن.

منم میخاستم یه تستی بکنم ببینم خودم نگم کسی یادش هست اصلا؟که دیدیم خیرررررررررر از این خبرا نیست:|

اره داشتم میگفتم که تبریک بهم نرسید بیشتر تر هم؛از دست اون دو تا دوست که همراهم مشهد بودن عصبی بودم جلو چشمشون هی رژه میرفتم  هی میگفتم شما نمیخاین یه چیزی به من بگین؟ اونام  انگار نه انگار!

دیگه اخر شب در حالی که ازشون قطع امید کرده بودم  پرو فایل گذاشتم تولدت مبارک من:|

که فردا صبحش دیدن پروفایل رو  و یادشون افتاد   و عرق شرم پاک کنان و ببخشید گویان  اومدن تبریک بگن که کلی براشون ادا اومدم که باهاتون قهرم و محل نذاشتم  ..(این دوستام تولدشونو کسی یادش بره قطع نخاعش میکنن پس یوقتی دلتون براشون نسوزه:))

و اما امسال: دیشب واقعا ترکوندن همه فاطمه ی عزیزمممم که یه پست مامان گذاشته بود اینستا ..که اسکرین شو بهم داد  چون خودم ندارم این برنامه رو و من چقد ذوق کردم از محبتش...همه وهمه حتی کسایی که فک نمیکردم یادشون باشه...

و  در  بیان دوستاای خیلی خیلی عزیزم که با دیدن پیام تبریکشون واقعا خوشحال شدم:) ناشناس عزیز و سحر جونم و نفس خانم گل و آرام جانم:) ممنونم ازتون..

سال ها قبل   در روز جمعه به تاریخ الان بود که متولد شدم....چقد زود زود دارم بزرگ و بزرگ تر میشم.......نسبت به این سن یه حس خلأ دارم.... یه حس بی حسی تنها حسم حس بزرگ شدنه و بالا رفتنه سنه همین!

و  این که تولدم مبارکتون باشه:))
  • yasna sadat

نظرات (۲۳)

ما اونجا گفتیم اینجا هم بگیم؟ :)
پاسخ:
بله دیگه!
انشالله همیشه جوون باقی بمونین :)
پاسخ:
مچکرم:)
  • مریــــ ـــــم
  • تولدتتتت موبارکااااااااااااااااااااااااااا
    :))
    پاسخ:
    ممنوووووووووووووونم:)


    میگم که انقد وقتی دیدم تو بیان  یه نفر هم سن خودمه انقد ذوق کردم....علاوه بر این که خیلی پست هاتو دوست دارم:)
  • مریــــ ـــــم
  • مرسیییییی
    ینی اینقد پیریم؟؟؟؟
    :))
    ممنونم که پستامو دوس داری
    پاسخ:
    نه یخورده کمتر:)))

    سلام 
    تبریک میگم 
    خوب باشی 
    پاسخ:
    خیلی ممنونم:)
    مبارکتون
    پاسخ:
    مچکرم
    تولدتون مبارک :)
    ان شاءالله که همیشه دلتون شاد باشه
    پاسخ:
    ممنونم:)

    همچنین شما
    تولددددت مبارک باشه بازمممم ❤😍😍😍🤗
    پاسخ:
    بااااااازم ممنون عزییییییزم:)
    تبریک میگم:)
    پاسخ:
    خیلی ممنون:)
    شنبه مبارکت، میمون ;)
    پاسخ:
    ممنونم:)
    سلام عزیزم 
    تولدت خیلی خیلی مبارک 🎂💚🌼🌹🌹🌹🌹🌹
    ایشالا همیشه ی ایام  لبخند به لبت باشه و تمام لحظات زندگیت پر از حس خوب خوشبختی و شیرینی و شادی و سلامتی باشه 🤗💚

    تقدیم به سادات عزیزم :)
    https://www.aparat.com/v/1LVpx


    پاسخ:
    سلام وارن عزیزممم

    خیلی خیلی ممنونم ازت

    تک تک این دعا های قشنگ رو برای خودت دارم:)


    مرررررررررررسی عزیززززززم
  • ·|انار کــ^-^ــ|·
  • وای یسنا تولدت مبارک💙💜❤💚💛
    میدونستی تولدت با صمیمی ترین دوستم تو یه روزه؟^_^
    پاسخ:
    ممنونمممم  عزیزممم


    وای چقد خووووب*_*

    تووووووولدش مباااااارکت باشه دوستیتون پایدار

    تولدتون مبارک :)
    پاسخ:
    خیلی ممنونم:)
    الان با ما هم ک جزو فراموشکارانیم.. قهرین؟! :'(
    :)

    تولدتون خیلی مبارکمون باشه..:)
    زنده گی سرشار از سلامتی و آرامش و عشق رو واستون آرزو میکنم.. واسه سالهای ساال...:)
    پاسخ:
    :))

    ممنونم

    خیلی ممنون برای این آرزو های  خیلی خیلی قشنگ.. انشاءالله تک تکش  قسمت خودتون :)


    تولدت
    مبارک
    :)
    پاسخ:
    ممنون عزیزم:)
    خیلی خیلی مبارک ^_^
    پاسخ:
    مرسی حوا جااانم:*
    تولدتون مبارک باشه :) 
    پاسخ:
    خیلی ممنونم:)

    خوش اومدین
    تولدت با تاخیر فراوان خیلی مبارک عزیزم😘😘
    انشالا پاینده و شاد باشی همیشه:)
    +چقدر خوشحالم که بهمن ماهی هستی😊
    پاسخ:
    ممنونمممم فرشتخ جوون:)

    ممنون عزیزم همچنین


    ایووووووووول بزن قدش

    جهان به اعتبار ما مهمنی ها زیباست:))
    تولدت مبارک
    پاسخ:
    خیلی ممنونم:)
    دنیای کامپیوتر:
    (تولدتان مبارک.)
    پاسخ:
    خیلی ممنون:)
    ان شاالله هر روز متولد شوید




    سربزنید
    پاسخ:
    خیلی ممنونم
    تولدتون مبارک باشه :)
    خیلی جالبه، تولد منم دیروز بود و اتفاقا تولد من هم جمعه است :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    چه جالب


    پس تولدتون مباارک تبریک میگم:)
  • آسـوکـآ آآ
  • مبارکت باشه بانو جان
    پاسخ:
    خیلی ممنونم:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!