من لی غیرک

سلام خوش آمدید

دختر بااااید از هر انگشتش یه هنر بباره:|

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۱۲ ب.ظ

مامان خانوم یه کاموا داده دستم میگه حالا که انقددددددد بیکاری بشین اینو بباف!!

قبلا تو حرفه و فن راهنمایی یاد گرفته بودم چطوریه و بافته بودم ولی  الان کلا  یادم رفته و اصلا مدلش هم سخت تره.. 

نتیجتا بعد از,کمی,تلاش برا یاد دادن بهم به این نتیجه رسیده که کلا در باره هنر این  و صوبتا از من قطع امید کنه!!

تازه بهم میگه واقعا نمیدونستم انقد خنگ باشی|:

جدا من چرا تو این بحثا انقد ضعیفم!!

  • yasna sadat

نظرات (۱۷)

شاید چون دور بودی از دم دست مامانه :)
پاسخ:
دقیقاااا
اون وقت که ادم صرف درس میکنه نصف زمانشو صرف کارها هنری,کنه خیییلی بیشتر نتیجه میگیره!
  • مهسان عابدینی
  • عاقا هنر بافتنی واسه زمان قاجاره
    الان زمونه یجوریه که دختر باید هنر آرایش و چرب زبونی بلد باشه >_<  وگرنه هیشکی اونو آدم به حساب نمیاره -_- 
    پاسخ:
    ارررره ایووول لایک داشت شدید حرفت.موافقم!

    خوب چون کار نیکو کردن از پرکردن است 
    همین :) چیز خاصی نیست :) 
    پاسخ:
    امید وارم اینطوری باشه پس:))

    خیالت جمع همینه 
    چون یک مهارت دستیه 
    حفظیات رو و فهمیدنی ها رو هم مخمون را چند بار کار میگیریم تا بفهمیم 
    بس که درس خوندیم بقیه عضلاتمون آتروفی شدن 
    پاسخ:
    خییییلی ممنون از امیدوااااری :)


    من فک کنم خودمو زیادی دست کم رفتم!
    مادر رفیق بی کلک :)
    فک کنم حوصله نداشتید، و گرنه یادگیری گرچه سخته اما شدنیه
    موفق باشید
    پاسخ:
    درسته  ایتم هست..

    ممنونم همچنین:)
    چون هر کسی تو یه کاری قوی هس 
    پاسخ:
    اوهوم..
  • یا فاطمة الزهراء
  • عزیزمممم بیا خودم یادت میدم :) من عاشق بافتنی و خیاطیم
    پاسخ:
    مررررررررسی عزیزممم:)

    چه خوووب
    خیاااطی اصلا نمیتونم دوسش داشته باشم!
    دنیای کامپیوتر:
    (!!!)
    پاسخ:
    !!!!!!
    مامان‌ها همینقدر رک هستن همیشه :))
    پاسخ:
    اره:))
    منم بلد نبودم خواهرم قبلا میخواست بهم یاد بده یاد نگرفتم گفت: تو چقدر بی استعدادی :)) ولی دو سال پیش چون خیلی علاقه داشتم از تو اینترنت فیلم هاش رو گرفتم و شروع کردم به بافتن، کار سختی نیست یه خرده اولش یاد گرفتنش زمان‌ میبره اما بعدش دستات تند میشه، ولی کار شیرینیه من که خیلی دوست دارم:))
    [‌شوق خریدن یک کاموای نارنجی به سرش میزند]:D
    پاسخ:
    منم دوووووست دارم بافتنی رو 
    اصلا وقتی زن داداشم با همینا عروسک درست میکرد مااااه کیف میکرم...
    واقعیتش اینه جدی هم نخاستم یاد بگیرم تا پاش وایسم!

     ایوول چی ببافی باهاش؟:)
    خب هر آدمی تو یه سری چیزا توانایی داره تو یه سری چیزا نه
    مهم نیست زیاد
    خودتونو ناراحت نکنید:)
    پاسخ:
    مسئله این جاس من هنوز کشف نکردم تو چه کاری استعداد دارم!

  • مریــــ ـــــم
  • منم هیچوقت بافتنی یاد نگرفتم
    پاسخ:
    دوس دارم بجاش برم مینا کاااری
    حوصله میخاد شدیدددددد
  • مریــــ ـــــم
  • ازکارایی که ظرافت میخواد بدم یماد
    :|

    پاسخ:
    فک کنم  از خصلت های سال تولدمونه:))
    اره ارامش خاصی به آدم‌ میده، البته اوایلش سر انگشت هات درد میگیره و اذیت میشه ولی بعدش که راه بیوفتی خیلی خوبه:)
    هنوز تو مرحله‌ی کلاه و شال گردن هستم:))

    پاسخ:
    اوهوم یا یاد بگیریش بافتنش آرامش داره:)

    چه خوووووب آفرررین
  • مریــــ ـــــم
  • شاید واقعا
    ینی همیشه گند زدم تو کاری که ظرافت میخواد
    پاسخ:
     دقیقاااا منم همینطووووور

    دنیای کامپیوتر:
    (????)
    پاسخ:
    بعله.
    عیب نداره
    مجبور بشین یاد می گیرین
    پاسخ:
    یاد گرفتم:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!