من لی غیرک

سلام خوش آمدید

با کمی تاخیر!

جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۲۱ ب.ظ

دزدی

هر کسی تو خوابگاه  یا امثالش زندگی کرده قطعا زیاد با اعلامیه ی رو به رو مواجه شده!!

کلا از این سری اتفاقات زیاد میفتاد و همیشه هم یه همچین اطلاعیه ای شخص مال برده  میزد:))

بعد تازه پست واری بچه ها هم میومدن زیرش نظر میگذاشتن

مثلا: اگه پشت گوشتو دیدی کفشتم دیدی ..یا اوی دزده پالتو منم بیار:|

یکی از این دزدا اول سال کفش جدید دوستمو.. نه ببخشید هم کلاسیم رو دزدید و آخر سال کهنه و پاره شده تحویلش داد،گذاشت روی جا کفشی اتاقش:))

یکی دیگه غذای پخته و آماده رو از توی اشپزخونه روی گاز بر میداشت میرفت:| و چیز هایی دزدیده میشد که قابل گفتن نیس اصلا!!!در این حد وسیله شخصی بود!

زیادش لب تاب و گوشی بود که اگه حواست نبود یه در اتاقو شبا قفل نمیکردی صد در صد میبردن..

این عکس رو یه زمانی گرفته بودم  جز عکس هایی بود که میخاستم آپلود کنم اینجا اما وقت نکرده بودم...الان دیدمش گفتم کارمو به پایان ببرم...

+هر موقع ناراحتم گذاشتن پستی که باهاش یه لبخند رو لب کسی بیاد حالمو خیلی بهتر میکنه:)

  • yasna sadat

نظرات (۱۶)

عجب :)))
پاسخ:
:)))
  • یه مسافر
  • یه بدبختی دیگه خوابگاه این دمپایی هاش بود؛ یعنی نهایتا به ترم تو پای خودت بود، ترم بعد هر لنگه اش به جایی میرفت:)
    پاسخ:
    :))

    حالا ما زیاد معضل  دمپایی نداشتیم:)
    پس یه گاوصندوق با خودم ببرم:))
    پاسخ:
    آررره

    مخصوصا مواظب پولت خیلی باید باشی!!
    :))))))))))))))))
    پاسخ:
    :)))
  • آقای دال
  • ۴ سال خوابگاه بودم هیچ وقت این چیزا رو ندیدم جز یک هفته ی آخر دانشگا که کفشم رو دزدیدن :/
    پاسخ:
    من نمیدونم چطوری سایز کفش رو هماهنگ میکنن که به پاهاشون بخوره !
  • آسـوکـآ آآ
  • ای بابا :))
    پاسخ:
    والا:))
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • از این چیزها یکی برام تعریف کرده البته از سربازی:)
    پتو بلند کرده بود!
    پاسخ:
    وای!

    سردش بوده حتما بنده خدا:)
  • ستاره جان
  • نمی دونستم خدایی 
    پاسخ:
    من تا  سال سوم  که پول خودمو زدن انقد درک نکرده بودم!
  • آشنای غریب
  • دزدیدن سر دوش حمام خوابگاه که واقعا یه معضله

    و جای تاسف اینه (هرچند بعدا با ون مشکی بیان دنبالم ولی من میگم)
    اینا مثلا درس میخونن تا در آینده مدرک بگیرن و یه گوشه ای از کشور رو اداره کنن
    اینا از حالا دزد بار میان و دزدی رو یاد میگیرن

    وای به روزی که بز سر قدرت بیان 

    من رفتم 
    در خونه رو زدن یه ماشین اومده دنبالم :)))
    پاسخ:
    آره شنیدم!!!!

    دقیقا مشکل همینه آینده سازان مملکت!


    کمپوت لازم شدین پس:))
    چرا بعضی دخترا اینجورین😶😶😶😶😶😶😶😶😒😒😒😒😒😒؟

    یسنا جون یه لبخند😀
    چیک عکس گرفتم😎
    پاسخ:
    هوم چی بگم...

    :))

    ممنون آرام جووون
  • دست نویس
  • بنده خدا چی کشید، لابد پاپتی رفت سرکلاس! :)
    حالا من کاری به اینکه چیزی می دزده ندارم، بحث من اینجاست، آخه مرض داری چیزی رو که می دزدی آش ولاش برگردونی

    خدا همه را به راه راست هدایت کند :)
    موفق باشید گرامی
    پاسخ:
    اره بنده خدا..

    :)
    آمین
    ممنونم همچنین:)
    سلام 
    یکبار یه شب تو خوابگاه بودم چشمم به همچین تابلویی خورد :|:)
    به حساب دانشجویان ارشد بودند ولی گویا یکی از  پالتوهاشون رو باد برده بود :|
    البته خیلی مودبانه رو تابلو نوشته بودند :
    یک عدد پالتو در این روزهای سرد زمستانی گم شده و باقی موارد :)
    مستقیم نگفته بودند دزدیده شده برگردونین ولی یادمه عاجزانه تقاضای برگشت پالتو رو داشتن :))
    همون یکبار دلم سوخت برای صاحب پالتو :((
    و خدا رو شکر نمودم هیچوقت خوابگاهی نبودم :))
    ولی اردو که میرفتم با دانشگاه و اینا خیلی حساس بودم نسبت به این داستان :))
    یادش بخیر سفر دانشجویی مو زنده کردی :))
    مرسی ^__^
    پاسخ:
    عه از همون ها که تو سفرشون یک شب میان تو یه خابگاه میموندن.. چه جالب:))


    یادش بخیر مام یه بار تو محطه خوابگاه بودیم دیدیم یه سری دانشجو از یه دانشگاه دیگه اومده بودن شب خابگاه ما بگذرونند ..رفتن تو یه سالن بزرگ که مخصوص جشن وتجعات بود:)
    نمیدونم چرا احساس زندانی ای رو داشتم که آدم جدید دیده خوشحال شده:))


    اعتراف میکنم خوابگاهی بودن باعث شد من بزرگ تر و مستقل تر بشم با وجود سختی هاش..


    خواهش میکنم واران جان^ـ^
    خب الان ناراحتی تون رفع شد با این پست؟ :)
    پاسخ:
    بازم خدا روشکر:)
    دوستم به خاطر گم شدن کیف پولش به یکی از مسعولین محترم دانشگاه گفت  :مگه شما دزد پذیرش میکنین!!!
    البته با عصبانیت گفت
    دیگه بیچاره از قشر دانشجو نیس که اموالشم بدزدن!!
    :)))
    پاسخ:
    خدااااااااااااااااای من اخراجش کررردن به خاطر این جمله...
    هم خوابگاهیاتون دانشجو بودن یا دزدان دریایی کارائیب؟! :))
    با این وضع.. خدا رو شکر ک خوابگاه نبودم! :)
    پاسخ:
    :))))
    اصلا یه بساطی داشتیم از دستشون


    بله  از این لحاظ خوبه:))
  • امیررضا کامیار
  • عجیب و عجب
    اممممممم
    سکوت میکنم
    پاسخ:
    واقعا هم عجیب..


    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!