من لی غیرک

سلام خوش آمدید

دوست دارم!

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۰۲ ب.ظ

میخوام یه تحریفی تو چالش 13 دلیل برای ادامه زندگی  انجام بدم و بجاش؛چند دلیل بخاطر دوست داشتن خودم بنویسم

دوست داشتن خودمون

..چیزی که هممون بهش احتیاج داریم؛ حتی قبل از فکر کردن برای ادامه زندگی  و من این روز ها بیشتر احتیاج دارم بهش..آخه احساس بی فایده بودن بدی دارم این روزا

           1)خودمو دوست دارم چون میدونم خدا هم منو دوست داره!واقعا این حس رو دارم...انقد دوستم داره که حتی  وقتی دارم یه خطایی مرتکب میشم به  یه نحوی حالمو میگیره که یعنی اوی بچه.. پاتو درست بذار...

            2)دوست دارم چون تا خودم خودمو دوست نداشته باشم به اندازه کافی کسی هم نمیتونه بهم احترام بذاره و یا دوست داشته باشه البته همه خیلی دلشون بخاد منو دوس داشته باشن:/ 

باز هم هستا اما این دو تا مهم تررینشه یعنی اصل مطلبه برام  :)

  • yasna sadat

نظرات (۱۲)

^_^ آخی ماهم دوستت داریم
پاسخ:
عزیزززززم:*
  • دیوانه ...
  • رغبتی برا یه کاری نباشه هیچ وقت انجام نمیشه 
    همون محبت و دوست داشتن باعث ادامه زندگیه 
    و چه بسا که حب معنی بهتری نسبت به دوست داشتن داره 
    :)) خیلی متن خوبی بود
    پاسخ:
    با جمله اول کامل موافقم...
    همینطوره:)

    حب..  اره حب درجه بالایی داره

    ممنون:)
  • ... S҉A҉H҉A҉R҉
  • از ما بیشتر ک خودتو دوس نداریییی😝😝😝❤❤❤
    پاسخ:
    قربووووووووونت سحر جونم:**

    و باز هم به قول قبلنا خودت.. فداتم که:))
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • خودمون خیلی خودمون دست کم گرفتیم
    پاسخ:
    دقیقااا

  • دست نویس
  • سلام
    تا خودتون رو باور نکنید کسی شما رو باور نمیکنه
    همینطور دوست داشتن
    کار خوبی می کنید، اینطور می تونید برای خودتون هدف درست کنید
    موفق باشید و همیشه شاد
    پاسخ:
    همیتطوره...

    همچنین ممنونم:)
  • ... S҉A҉H҉A҉R҉
  • وااااااااییییی خداااااا یادتههههههه:)))))))))){ذوق مرگ میشود}
    پاسخ:
     اررررررررره یه مدت افتاده بود سر زبونم حتی :)))
    یکی بهم گفت من تا خودم رو دوست نداشته باشم نمی‌تونم کسِ دیگه رو هم دوست داشته باشم. منم اون لحظه فقط لبخند زدم. :)

    ساداتِ مهربونِ دوست‌داشتنیِ من ^_^
    پاسخ:
    اوهوووم..

    ممنونم حووای عزیز دل من:*
  • ... S҉A҉H҉A҉R҉
  • ای جاااانم اخههه😂😂😂❤❤❤❤❤
    پاسخ:
    :***
  • مریــــ ـــــم
  • منم باید یه فکری بکنم
    :|
    پاسخ:
    آره  واجبه اصن!
  • جناب دچار
  • ای خودخواه :)
    پاسخ:
    گاهی خییییییلی لازمه خودخوااهی:))
  • منتظر ....
  • چقدر خووووبه که احساس میکنید خدا دوستتون داره 
    ان شاالله که همیشه زیر سایه مهربونی خدا زندگی خوبی داشته باشید
    پاسخ:
    خیلی ممنونم

    ممنون از این دعای خووب

    همچنین برای   شما :)
    منم دوست داشت باش😍😀🎈
    پاسخ:
    دوست داارررررممممم*-*

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!