من لی غیرک

سلام خوش آمدید

باید بیانی باشی تا .....

شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ب.ظ

فقط یک بیانی میتونه معنی نشونه های زیر رو بفهمه

:)

:(

:|

:/

:دی

:D

:*

واسه یکی از دوستام این ها رو می فرستادم کلی تعجب کرد اینا چیه؟

بعد اسم هر کدومو براش گفتم  و توضیح دادم کجا استفاده میشه...

کلی منو به خاطر کشفیاتم تشویق کرد  :))

منم به روم نیوردم اینا مال برو بچ بیانه و استفاده همگانی است و به دلیل نبود امکانات از اینا استفاده میکنیم:دی

نبود امکانات باعث ستاره شدن میشه :×

+وبلاگم یه رازه که هیچ کس ندارتش:)

این لینک هم تقدیم به  شما جالبه یه سر بهش بزنین:)

بعد نوشت:

به لینک توجه نکنید از دستتون رفته!!:|

  • yasna sadat

نظرات (۱۸)

منم بعضی وقتا از این علائم استفاده میکنم بعدش حتما باید توضیح بدم که اینا یعنی چی :))
پاسخ:
مث اون نامه ی بدخطی که باید فرستنده رو هم همراه نامه پست کرد؛اینم همینطوره:))
اون لینکه خیلی جالب بود:)
پاسخ:
 مخصوصا قسمت  ضربان قلب و نوستالژیش :)
آره :)))
پاسخ:
:)))
  • فیشکسوت ــبــیــان
  • آره به روی خودت نیار :)
    پاسخ:
    حتمااا :)
  • مریــــ ـــــم
  • :)
    :(
    این دوتارو دیگه میدونن
    اما اینو :))
    نمیدونن
    :)))
    پاسخ:
    بگو همونه فقط درجش بیشتره:))
    حس کاشف بودن چجوریه؟؟ :)

    لینکه باز نشد! :/
    پاسخ:
    حس کاشف بودن رو نمیدونم

    اما خود را به کاشفی زدن حس خیلی جالبیه:))
    این رو امتحان کنید.
    شاید با یک مرور گر دیگه شد!
    لینکش جالب بود
    پاسخ:
    بله:)
  • مترسک ‌‌
  • نخیر! فقط باید دهه هشتادی باشی تا متوجه نشی اینا چی هستن؟!
    چون دهه شصتی‌ها و اوایل دهه هفتادی‌ها به خاطر پدیده‌ای به نام «یاهو مسنجر» خیلی خوب با این «اسمایلی»ـها آشنان! :)
    پاسخ:
    من به عنوان یه فرد  متولد سال های اول دهه ی هفتاد اعتراف میکنم  اصلا از یاهو مسنجر استفاده نکرده ام و در ان جا با این اشکال اشنا نشدم:))
  • مترسک ‌‌
  • پس یه دهه هفتادی اصیل به حساب نمیای! P:
    پاسخ:
    :))
    خود یاهو  منسنجر هم قطعا نمیدونه انقد اصالت بخش هست:))
  • آشنای غریب
  • لینک جالبی بود
    سپاس 

    پاسخ:
    خواهش میکنم
    خوش اومدین :)
  • مترسک ‌‌
  • بماند که این قدر فسیل بود که کلاً درش رو تخته کردن :))
    پاسخ:
    :))
    همین تلگراممون هم کم کم فسیل میشه:)
    لینکی گذاشتی خیلی جالب بود
    مررسیییی
    :)
    موفق و عاقبت بخیر باشی
    :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم قابل ندشت و
     خوش حالم خوشت اومد:)

    چه دعای قشنگی
    همچنین برای شما دوست عزیزم:)
    سلام 
    لینک عالی بود .
    هر چند اولی کار نکرد ولی تو جواب کامنت دوستان لینک دوم باز شد:)
    خیلی مرسی :)


    +
    اینم هست که خیلی طرفدار داره منم دوستش دارم :)
    این :
    ^__^
    یکبار برای داداش وسطیم نوشتمش :)
     کلی بمانند همین ^__^ ذوق کرد و شاد شد :)

    پاسخ:
    سلام واران عزیز

    خواهش میکنم قابلی نداشت:)

    +
     لینک نیومده که:))


    همیشه شاد باشند:)
    لینک کجا بیاد ؟^__^
    ممنونم :)

    پاسخ:
    هیچی هیچی الان توجیه شدم ببخشید:))

    خواهش میکنم:)
    نه جدی نکنه این لینک ساخته دست خودت بود یسنا ؟^__^
    راستشو بوگو؛))
    من طاقت شنیدنشو دارم :))
    پاسخ:
    به وسیله دستای من لینکش کپی شده فقط
    :)))
    دنیای کامپیوتر:
    (من بیانی که اصلا تا حالا نمیدونستم معنی اینا چیه و حالا هم زیاد نمیدونم:هشتگ بی خیالی)
    پاسخ:
    وقت زیاده برا یاد گرفتنش:))
    دقیقا با همین معضل مواجه هستم
    پس نگو اینا با بیان آشنا نیستن :)))

    این   *--}--   را برای دوستام میفرستن میگن این چیه؟
    البته ستاره ش تو گوشی پایین تر میفته و درست تر میشه اینجا کمی بالا رفته :)
    پاسخ:
    :)))

    واقعیتش من متوجه نشدم این شکلک یعنی چی:))
    ای بابا!
    یعنی شما هم؟! :))))

    خدا بخواد ایشالا یه گل تشریف دارن ایشون :))))
    اون ستاره وقتی پایین تر بیاد همراستا با خط تیره بشه سر گل هست
    خط تیره ها ساقه گل
    اون آکولاد هم برگهاش
    :))))

    *--}-- تقدیم به شما :))
    پاسخ:
    اهااااا مرررسی

    خیلی خوب بود :)))

    ممنونم:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!