من لی غیرک

سلام خوش آمدید

تحويل پست

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۲۷ ب.ظ

حدود يك هفته بود كه مادرم خونه نبود و رسما شديم خانوم خونه:/

يعني خدااايش ديروز كم اوردم داشتم ديوانه ميشدم!!آخه چرا شما اقايون انقد بهم ميريزين و ريخت و پاش مي كنيد  هااااافریاد

اول اين كه ديگه نميدونستم چي بپزم!ز دايره توانايي من خارج شد چون پدرم سرما خورده بود نميشد هر چيزي پخت...

خونه رو هم هر چي تميز ميكني و مرتب ميكني يك ساعت بعد همين آش و همين كاسه

كلي خير سرم مرتب كردم  همه جا رو امروز كه مامان اومده ميگه پس تو چيكار ميكردي اين چند وقت  جنگ زده اين جا رو؟؟خستگيم در اومد با اين حرف:))

ديگه اين پست خطير رو تحويلش دادم هر جور دوست داره ادارش كنه:)

كار خونه زيادي تكراري و كسل كنندس!!! يك چرخه ي تكراري و پايدار :بپز بشور تميز كن دو باره بپز.....

+به اين فضاي مجازي و پرداخت الكتيريكي ها بيش تر بد بين باشين تا مث دوست عزيزم قربانيش نشين:(( مخصوصا كه راه دور باشي و دور ازخانواده پول

  • yasna sadat

نظرات (۱۰)

  • جناب دچـ ــــار
  • اهتمام مامانا به این کار تکراری هر روز از شیشه صبح واقعا جالب و روحیه بخشه :)
    پاسخ:
    خداقوت عرض ميكنم به همشون:)
    یعنی کلمه به کلمه ی پستت رو درک کردم، منم مادرم تو این یک ماهه دو هفته ای خونه نبود و من مسئول خونه بودم، همش میگفتم این زنهای خونه دار چطوری تحمل میکنن؟ 
    تازه انقدر شستم و تمیز کردم، یه روز ظرفها رو نشسته بودم همون روز مادرم اومد هی میگفت پس تو چکار میکردی؟ باید الان اشپزخونه ات مثل گل باشه نه اینجوری، حالا هر چی هم قسم بخوری باور نمیکنن که هر روز اینجوری نبوده:))
    یاعلی
    پاسخ:
    اره دقيقاااا
    اين مث گل باشه تكيه كلام همه مادراس گويا:)


    واسه ايندمون نگران شدم فرشته جون:))
    نگران باش عزیزم نگران باش، منم نگرانم:))
    پاسخ:
    :))))

    خدايا خودت رحم كن:)
    آره منم نمیدونم چرا اینجوری زود کثیف و نامرتب میکنند؟؟
    خسته نباشی خانوم🌺🌸🌹🌷😘😚😍🌼
    پاسخ:
    خخ چي بگم

    ممنووون آرام عزييز:)
    بلد نیستی کار خونه انجام بدی الکی گردن «نظم خاص» مردای خونه ننداز D:
    پاسخ:
    كار خونه كه بلدي نمي خواد كه
    نظم خاص مردانه؟؟!!تو افسانه ها نام بردن ازش:))
    یه هاهاهاهای شیطانی عرض میکنم :|
    خدایی من از ریخت و پاش کردن متنفرم 
    مامانا گُلَن :)))
    پاسخ:
    :)
    خيلي هم گلن:)
  • مهدی رنجبر
  • وسایل رو تو جایی که کاربردی تره میزاریم. شما هی بر میگردونینش جایی که زیبا تره!

    پاسخ:
    كاربردي تر حتي ميتونه وسط اتاق پذيرايي باشه:))
  • پوریا آریافر
  • کار خونه داری سخته واقعا
    خداقوت :)
    پاسخ:
    :)
    خدا قوت بر تمام بانوان خانه دار
    پست خطیریه... 
    همینکه یه هفته دووم آوردین هم خیلی خوبه..:)
    پاسخ:
    حتما همين طوره

    ما وظيفه داريم كاري كنيم پدرا بيش تر قدر مادر ها رو بدونن وقتي نيستن:))
  • مریــــ ـــــم
  • مامانم دیروز اندازه ی یه گردان غذا درست کرده
    چون میدونست وقتی ینست من به هیشکی غذا نمیدم
    :|
    همینقد خانوم خونه ام
    پاسخ:
    :))))
    لااايك

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!