من لی غیرک

سلام خوش آمدید

جهت خالي نبودن عريضه

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۲۹ ب.ظ

دارم به تفاوت بين خودم و بقيه  خواهر برادرم فك ميكنم چقد با اون ها متفاوتم چقد باهاشون فرق دارم!!! يعني تفاوت بين نسل ها انقد تاثير گذاره؟يه تفاوت اين كه اونا خيلي بچه زرنگ هستن:))

 

به هيچ وجه دوست ندارم خودمو با كسي مقايسه كنم و به شدت معتقدم ادم بايد خودش رو با گذشتش مقايسه كنه..

دوست دارم سيستم زندگيم رو بزنم بهم از اول درستش كنم  و براي اين كار اول اولش نياز به تفكر خوب داره ..بايد انرژي منفي رو از خودم دوور كنم با خيلي از واقعيت هاي زندگي كه نميشه كاريش كرد كنار بيام و نذارم كل زندگي تحت تاثيرش باشه  ومهم تر از همه   اعتماد به نفس رو ببرم بالا و..

مطمئنم اگه به اين طريق پيش برم زندگي غير قابل تحمل ميشه..ولي نميذارم كه اينطوري بشه قول ميدم به خودم:)

+كاملا قيد انتخاب رشته تكميل ظرفيت رو  كه وسوسه م كرده بود رو زدم تا ساال ديگه يه دانشگاه عالي

بادوستم كه صحبت ميكردم خودش و هم اتاقياش داد ميزدند كه نخوني ارشدااا برو دنبال كار:)

  • yasna sadat

نظرات (۱۱)

سلام

منظور تکمیل ظرفیت ارشده؟؟

چرا انتخاب رشته نکردید؟؟

بهرحال امیدوارم موفق باشید
پاسخ:
سلام
بله
آخه دانشگاه هاش خيلي  دور بودن و مطرح نبودن  اصلا...
رشته اي كه من ميخواستم هم فقط  دو تا دانشگاه داشت!
سلام
۱. اگر میخواید ارشد بخونید نرید دنبال کار تا بعدا به خاطر بالارفتن سن بازار کار ارشدتون از بین نره‌. این برام پیش اومده که میگم
۲. خیلی خوبه اگه بتونید چیزایی که نوشتید را عمل کنید 
پاسخ:
سلام:)
ممنون از توصیت ستاره جان:)

اره به حرف اسونه و به عمل سخت
با حرفت موافقم، من و یکی دیگه چیمون شبیه به همه که باید خودمو باهاش مقایسه کنم؟ من خودمم پس باید با خودم مقایسه بشم:)
یاعلی
پاسخ:
لااااایک....هر کی هم خواست مقایست کنه بخوابون تو دهنش:)))

یا علی:)
تفاوت بین نسل ها ویران کننده ست اصلاً :|

من مطمئنم بهترین‌ها در انتظارته یسنای خوبِ من ^_^
پاسخ:
ارره واقعا 
قربونت حوا جون مهربونم:)
خواهش می کنم :) 
و مطرح بودن دانشگاه چه اهمیتی داره تو مملکت صرفا مدرک گرا؟
پاسخ:
:)
 و البته مملكت پارتي گرا
  • جناب دچـ ــــار
  • تفاوت فضای فرهنگی شهر محل تحصیل و شهر خودتون در این سردرگمی بی تاثیر نیست :)

    + ارشد و کار هر کدوم زودتر جور شد همونو برید :)
    پاسخ:
    بله
    :))
    لایک 

    شما با لیسانس بری سر کار تهش ارشدتو قبول می کنن و بازار خود ارشد را ممکنه به خاطر بالا رفتن سن از دست بدی 
    اما با ارشد اگه بری یک طبقه بالاتر می تونی در کارت ادامه بدی
    البته باز هم خود دانی
    پاسخ:
    اها من نظرم اين بود امسال علاوه بر اين كه بخونم برا ارشد در كنارش يه كار هم برم اين يه سال قبل كنكور  رو مث  معلم خصوصي...

     خدايي چه قانون دست و پاگيري هست اين مورد!

    تو سر در گمي هستم اصلا..

    ممنونم از راهنماييت:)
    ای بابا ...یسنا جان...اسم کنکور دوباره رو نیار فعلا...کلا به کنکور و مشتقاتش آلرژی دارم
    بی ادبه اصلا این کنکور...
    پاسخ:
    بي ادب برا يه لحظشه:))
  • مریــــ ـــــم
  • میدونی بنظر من برو دنبال اون چیزی قلبت براش میتپه
    اگه ارشده برو ارشد
    اگه کاره برو دنبال کار
    :|
    پاسخ:
    جفتشو مي خوام:))
  • رضا فتوکیان
  • کار خودش یه معضلیه واقعا، البته نه برای همه و برای همه ی رشته ها.
    ولی من فک میکنم اگه توانایی و  اعتماد به نفس اش رو آدم داشته باشه میتونه رشته ی بهتر و البته بازار کاری مناسب رو گیر بیاره
    پاسخ:
    همون اندازه كه اعتماد بنفس ادمو بالا ميبره نداشتنش بد ميزنه زمين ادم رو
    ولی کار ارجح تره بنظرم :))
    گاهی وقتا میشه میخوام سرمو بکوبم تو دیوار 
    آخه چرا اینطوری میگذره خدایی …
    پاسخ:
    :)

    دقيقا...

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!