من لی غیرک

سلام خوش آمدید

با کمبود موضوع برای پست گذاری مواجهیم!

شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۴ ب.ظ

با کمبود موضوع برای پست گذاری مواجه هستیم:))

چند روز پیش بعد مدت ها رفتم سرکامپیوتر چشمم خورد به فایل هایی که مربوط به ترم یک دانشگاهم بود.موضوع از این قرار بود که باید کاتون عربی گوش میدادیم  هر هفته تایپ میکردیم هر چی میگه رو و ایمیل میکردیم برا استاااد جان:/

بعد مشکل پیش میومد چهار سال پیش ما چه میدونستیم ایمیل فرستادن چطوریه!!!ایمیلامون نمیرفت..لب تاب که نداشتیم!توی سایت خابگاه هم یه سیستم ها نت نداشت یکیش ورد یکیش kmکلا یه وضع اسف ناکی بود

استاد هم یه خانم بسیار باوقار  و دانشجو انداز بودن که هممون مث چی ازش می ترسیدیم!!تازه ترم اخر اعتراف کرد من از کلاس شما متنفر بودم همتون شیطون و درس نخوون و خنگ تازه اول هفته ساعت هشت صبحم کلاس داشتم باهاتون به تنفرم افزوده میشد:))

ما هم گفتیم ایضا ما هم بدمون میمد ازت..واقعا اینو گفت یه بچه ها بهش:)))

داشتم میگفتم خب ترم یک بودیم و اصلا اشنایی نداشتیم زیاد با کلمه عربی به صورتی که کارتون رو که میدیدیم کلا نمیفهمیدیم حتی چی تلفظ میکته..

الان فایل ورد که متن رو تایپ کرده بودم باز کردم زدم زیر خنده....

کلا همه چی رو به طور فجیعی اشتباه شنیده بودم و نوشته بودم...

از بسسسس بد تلفظ میکرد الانم نمیفهمم چی میگه حتی:دی

حتی طوری که صندوق رو صم بک شنیده بودم خخ 

یا حتی نصف لیمویه رو سلیمونیه:دی

اینا از ضایع ترین هاش بود که گفتم ؛بقیش بماند:)))

تازه جالب این بود هممون هم اشتباه نوشته بودیم یه چیز شنیده بودیم:))

کلا حق دادم به استاد که از ما بدش بیاد 

..

  • yasna sadat

نظرات (۱۱)

ترم اول مث بچه یی میمونه که به دنیا میاااد :|

پاسخ:
دقیقااااااا
ترم اول مث بچه یی میمونه که به دنیا میاااد :|

پاسخ:
:)
فکر کنم همه مون از این خاطرات داریم چه سوتی هایی که ندادیم دی:
پاسخ:
خیلی تازه این که بهترینش بود:))
چیه این قالب اه! :)
پاسخ:
قشنگه که
 تازه رنگ مشکی به وبم اومده:))
  • ستاره جان
  • وای چقدر قشنگ بود :) 
    چقدر باحال از ترم یک لیسنینگ باهاتون کار می کردن؟ 
    پاسخ:
    ممنون:))
    ارره از همون اووول :)
  • ... S҉A҉H҉A҉R҉
  • باز خوبه با کمبود وقت مواجه نیستی:))
    پاسخ:
    با این یکی زیادی مواجه بودم 
    ولی الان با زیادی وقت درگیرم حتی:))
  • پیمان محمدی فرد
  • متن خوب و جالبی بود.
    اللهم عجل لولیک الفرج.
    پاسخ:
    تشکر :)
    نمی دونم چی بگم!!!

    دلت شاد!!
    پاسخ:
    همچنین...
    بت بر نخوره ولی منم بش حق می‌دم! :|

    کلاس ما هم از وضعیت خوبی برخوردار نیس حوال مرگش! -_-
    پاسخ:
    :)))
    هل تستطیع التحدث باللغة العربیة؟

    :))
    پاسخ:
    مرحبا بکم:))

    تقریبا!!:))
  • محمدباقر قنبری نصرآبادی
  • از این استادانی که پسوند انداز و برانداز و بنداز دارند
    من هم کم نداشتمممم!
    :-)
    خودشان سوژهٔ نوشتن‌ هستند... البته اگر غیبتشان نشود...
    پاسخ:
    نه غیبت نیست کاملا بجاست
    :))

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!