من لی غیرک

سلام خوش آمدید

به بالای منبر میرویم :دی

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۰۲ ب.ظ

داشتم فکر میکردم که چقد خاطره نویسی خوبه ..

خوبه که همه  ذهنیاتت رو پیاده کنی توی کاغذ...

یه همچین دفتری داشتم یه متنی داخلش نوشته بودم مال سال پیش دانشگاهی بود!!

داخلش نوشته بودم از آینده میترسم ..نوشته بودم دوست دارم ببینم پنج سال دیگه کجام چیکار میکنم.حتی از کنکورم نوشته بودم که کاش تموم میشد:))

الان حدود چهار سال گذشته از اون روز الان اینجام!!هنوزم به فکر  یک آینده ی نا معلوم الان میگم کاش میدونستم ده سال دیگه چه میکنم.. و هنوزم از کنکور حرص میخورم :دی

ولی کلا زندگی همینه دیگه  اصلا نه باید غرق گذشته شیم و خرابش کنیم نه انقد نگران آینده باشیم که دلخوشی الان رو رو از بین ببریم...

امروز رو زندگی کن  فردا خووودش میااد:)راجبش  فکر خوب کن چون همون جوری میرسه که داری بهش فکر میکنی

 خدایا شکررررت مرررسی که هستی ممنون بخاطر همه چی:)

  • yasna sadat

نظرات (۱۲)

  • مهندس رضا عباسی
  • سلام
    بیاین همو دنبال کنیم
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    بله:)
    من امروز خیلی اتفاقی خاطراتی که دوستام روز اخر مدرسه نوشته بودن رو دیدم، کلی بخاطر نوشته هاشون ذوق کردم، یکیش نوشته بود امیدوارم دفعه ی بعدی که این نوشته رو میخونی با روپوش سفید روی صندلی چرخ دار مطبت نشسته باشی:))
    امیدوار چند ساله دیگه واقعا همین طوری باشه و بخونمش:)
    یاعلی
    پاسخ:
    چه دعاااای خووبی

    ان شاءالله:)
    چه خاطره ای!!!البته چندان موافق نیستم که بگیم آینده خودش میاد و بهش فکر نکنیم!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    بهش فکر کنیم اما به اندازه
    :)
    پاسخ:
    :)
    سلام 
    این خیی خوبه ک آدم تو حالش زندگی کنه 
    وقتی به آینده فکر میکنی کم کار میشی و حس و حالی برا حالت نمیمونه 

    پاسخ:
    همینطوره
  • دُچــــ ــــار
  • پس با این حساب تا نیاید آینده شما مشخص نمیشه :)
    پاسخ:
    شاید..
    :)
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • :)
    پاسخ:
    :)
  • رضا فتوکیان
  • منبرش کوتاه بود:)
    دفعه بعدی طولانی تر کن منبر رو
    پاسخ:
    :))
    کسی گوش نمیده در اون صورت:)
    واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند
    چون به خلوت می روند آن کار دیگر میکنند!
    :)

    همینطوره.. زندگی در حال رو نباید فدای گذشته و آینده کرد...


    احساس میکنم قالب وبتون عوض شده!
    اگه عوض شده ک قالب جدید مبارک :)
    پاسخ:

    چه زیبا..

    بله عوضش کردم

    ممنون:)

    شکر!
    پاسخ:
    :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • منم وقتی خاطره هام رو می خونم یه حس گوگولی طوری دارم!

    پاسخ:
    :))
    چه جالب :)
    خاطره نویسی 😎

    اینده ی خیلی خوبی داشته باشی 😚😚😚
    پاسخ:
    اوهوم:))

    ممنون عزیزم همچنین^ـ^

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!