من لی غیرک

سلام خوش آمدید

بلاتکلیفی خیلی خر عست

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۷ ب.ظ

بحث بحث کنکور سراسری هست و رتبه هایی که تازه اومده

تو ماه رمضون  همین امسال  رتبه های ما هم اومدن .مث همیشه روزش با روزی که سازمان سنجش گفته بود رتبه ها میاد فرق داشت و زود تر از موعد امد

ما هم اونشب بیرون بودیم واسه افطار تا اومدم خونه گوشی رو چک رکردم دیدم هزار نفر ازم رتبه پرسیدن و تو گروه  کلاسی هم قلقله هستش..

ما هم با ترسسسسسسسسسسس رفتیم رتبه رو دیدیم که بعله:(

خب  پشیمونی فایده نداااشت رتبم اصلا خوب نبود؛ مجاز به دولتی بود ولی خوب  نبود. رشته ای که منم میخاستم هر جایی نداشت و اگر قبول میشدم شبانه قبول میشدم که از این پولا نداریم:))

من نخونده بودم واقعا و حتی به فکر تغییر رشته بودم تا قبلش ..ولی به چه رشته ای؟؟؟؟ چهار سال از عمرم الکی بود یعنی!؟؟

یه جوری هم هست که هم رشتمو دوس نداشتم ودر عین حال هم  خیلی دوسشم دارم:))))خیلی واضح بگم تکلیفم با خودم مشخص نبود

اصلا نمیخاستم انتخاب رشته کنم ولی به اجبااار اطرافیان این کار رو کردم ولی خیلی سطح بالا که قبول نشم..هنوزم نیومده جوابش..

چیزی که خیلی سخته برام  این خونه نشینی هست بعد چند سالی که نبودم واقعا اعصاب خرد کنه.خب تو خوابگاه کاملا مستقل بودیم تو هر کاری  و الان نه دیگه حتی تو مسائل سااااده

تازه بیکار بودنش بد تررررر 

امیدوارم ین یک سل زووود تموووم شه:))

جنگ جنگ تا پیروزی

  • yasna sadat

نظرات (۱۳)

  • دُچــــ ــــار
  • از اول میخوای بخونی؟ :)
    پاسخ:
    ارشد رو بله دوباره کنکور میدم:)
    ب امید خدااااااا
  • دُچــــ ــــار
  • منم پشتِ کنکوریم :) خوشبختم
    پاسخ:
    :)
    شمام امسال کنکور دادین؟
    اشکال نداره دوباره تلاش کن خواستن توانستنه:)
    موفق باشی عزیزم
    یاعلی
    پاسخ:
    ممنون عزیزم:)
    جنگ جنگ تا پیروزی


    موفقیت ها در انتظار شماست !!!


    موفق باشید!!!
    پاسخ:
    خیلی ممنون:)
  • دُچــــ ــــار
  • کنکور چی؟
    پاسخ:
    ارشد!
    تا پیروزی :)
    پاسخ:
    :)
    ایول به نویسنده برای جمله اخرش :)
    پاسخ:
    ایول بهش:))
  • رضا فتوکیان
  • نمیدونم رشته تون چیه
    ولی ما که تجربی قبلا بودیم غلغله ای بود و هنوز هست
    کلا رشته تجربی به پزشکی و دندان پزشکی و ایضا یه کمی داروسازی خلاصه میشه تو ایران
    واقعا عجب نظام آموزشی داریم ما
    پاسخ:
    همه رشته ها همینطوره مث انسانی  که حقوق و روانشناسی هست تو اوجش....
    من منظورم کنکور ارشد هست:)
    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون:)
    بلاتکلیفی خر تر از خر است
    پاسخ:
    تکبیر:)
    من 28 سالمه میخواهیم دوباره کنکور بدم ولی پیر شدم خخخ؟میترسم
    پاسخ:
    نه اصلللللا دیر نیس
    من یه آقای حدود شصت ساله و خانم مسن تو دانشگاهمون بود هر موقع میدیدمشون انگیزه میگرفتم برا اداامه:)
    خیلی ممنونم
    پاسخ:
    خواهش میکنم:)
    کنکور بد است! هر کنکوری ک باشه...!

    انشاا... سال بعد تو رشته و شهر مورد دلخواهتون قبول شین...
    پاسخ:
    آره واقعا..
    خیلی ممنون:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!