من لی غیرک

سلام خوش آمدید

مواظب خودت باش...

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۵ ق.ظ

مواظب خودتان باشید…

همیشه مواظب خودتون، سلامتیتون احساستون مهربونیتون و و.شخصیتتون باشید...

حتی مواظب دوست داشتن هاتون هم باشید..

که اگه احساستون مریض شد اگه مهربونیتون حالش بد شد..خوب شدنش خیلی سخته..

اگه تنتون مریض شه بعد یه مدت خوب میشه اما حال دلتون نه!

مواظب باشید....

خودتونو دوست داشته باشید و بهش بها بدید حتی گاهی نازشو بکشید!

..هیچکس به اندازه خودتون  نسبت به خودتون دلسوزتر نیس و از حال دلتون خبر نداره...

هوای خودتونو خیلی داشته باشید.

  • yasna sadat

نظرات (۲۳)

گاهی هم نمیشه مواظب خود بود 
پاسخ:
اوهوم...
چشم :)
پاسخ:
:)

یس :/
پاسخ:
:/چرا!؟
چشم
پاسخ:
تشکر
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • چشم، شما هم مواظب باش:)))
    پاسخ:
    من فک کنم مراقب نبودم..
    :)
  • دچـــــ ــــــار
  • یس یعنی همون yes
    ok (:
    پاسخ:
    یس رو میدونم :)
    منظورم این بود چرا این شکلک :/
    :)
    حال دل خودت عالی:)
    پاسخ:
    ممنونم:)
    شما هم همینطور.. :)
    پاسخ:
    ممنون
    :)
    کاش میشد همیشه مراقب بود


    :)
    پاسخ:
    اوهوم
    :)
    چشم
    پاسخ:
    :)
    چــــــــــــــــــرا؟
    پاسخ:
    خوب باید مواظب خودمون باشیم دیگه:)
    خدایا تو میدانی انچه را که من نمیدانم 
    در دانستن تو ارامشیست و در ندانستن من تلاطمهاست 
    تو خود با ارامشت تلاطمم را ارام ساز
    پاسخ:
    ممنونم:)
  • 🍁 غزاله زند
  • مگه میشه خودم رو دوست نداشته باشم و بهش اهمیت ندم؟! امکان نداره :) عاشقشم و حمایتش میکنم ;) 
    پاسخ:
    عنوان بهترین کامنت سال به شما تعلق میگیره:)
    منتظر پست جدیدم:)
    پاسخ:
    حتما به زودی
    ممنون از توجهت:))
  • 🍁 غزاله زند
  • چقدرررر عالی 🙊😻
    برم خوشحالی کنم 🙈
    پاسخ:
    :))))
    چقدر جالب.
    پاسخ:
    مرسی
    در کار، کار عالی!
    پاسخ:
    بله؟
  • cheap phone psychics
  • روش بسیار خوبی برای توصیف، و پست دلخواه برای گرفتن اطلاعات در مورد
    موضوع تمرکز ارائه من، که من در دانشگاه می گذارم.
  • std clinics near me
  • پس از بررسی تعداد انگشت شماری از مقالات در وب سایت خود، من واقعا از تکنیک شما قدردانی می کنم
    از نوشتن یک وبلاگ من کتاب را علامت گذاری به آن به صفحه نشان می دهد صفحه وب من و
    در آینده نزدیک بررسی خواهد شد. نگاه کن
    در وب سایت من نیز اجازه دهید من را بدانم که چه فکر می کنید.
  • phone psychic reading
  • سلام دوستان، پاراگراف دلخواه و استدلالات خوب اینجا را توضیح دادم
    من واقعا از این کار لذت می برم.
  • cheap phone psychic readings
  • تبادل لینک هیچ چیز دیگری نیست اما این به سادگی قرار دادن وبلاگ وبلاگ فرد دیگر است
    پیوند به صفحه شما در محل مناسب و شخص دیگری هم همین کار را به نفع شما انجام خواهد داد.
  • std testing near me
  • اگر بخواهید از این نوشتار بسیار بدست آورید، باید چنین تکنیک هایی را به وب سایت شما برسید.
    پاسخ:
    چشم:))
    وبلاگ خوب شما در اینجا آمده است.. دشوار است که با نوشتن با کیفیت بالا پیدا کنید
    مثل شما امروزه من واقعا از افراد قدردانی میکنم
    مثل تو! مراقب باش!!
    پاسخ:
    :)))

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!