من لی غیرک

سلام خوش آمدید

اشتباهی..

يكشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴ ق.ظ
ماهی مون هی میخواست یه چیزی بگه تا دهنشو باز میکرد آب میرفت تو دهنش و نمیتونست بگه...
دست کردم تو آکواریوم و درش آوردم شروع کرد از خوشحالی بالا و پایین پریدن.. دلم نیومد دوباره بندازمش اون تو، انقد بالا پایین پرید خسته شد خوابید...!! 
دیدم تا خوابه بهترین موقست بذارمش توی آکواریوم ولی الان چند ساعته بیدار نشده.. یعنی فک کنم بیدار شده دیده انداختمش اون تو قهر کرده خودشو زده به خواب...!! 
این داستان رفتار ما با بعضی از آدم های اطراف مونه... دوسشون داریم... دوسمون دارن... 
ولی اونارو نمیفهمیم!!!! 
فقط تو دنیای خودمون داریم بهترین رفتار رو با اونا میکنیم..! 

  • yasna sadat

نظرات (۶)

دوستی خاله خرسه و اینا...
پاسخ:
بله دقیقا..
دقیقا
پاسخ:
متاسفانه..
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • نکنیم این کارو! اغلب، علت این رفتارمون نفهمیدنِ طرف مقابلمونه!
    پاسخ:
    اوهوم...
    با اینکه قبلا این رو جای خوانده بودم ولی بازم زیبا بود و جای تامل :)

    پاسخ:
    ممنون:)
    چقدر موافقم...!
    پاسخ:
    ممنون:)
    عجب ذهن خلاقی برای توصیف یک واقعیت تلخ
    پاسخ:
    اوهوم...

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!