من لی غیرک

سلام خوش آمدید

فری با

جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۰۹ ب.ظ

یکی از دوستام اسمش فریبا هست.

صداش میزنم فررری بااا (با ریتم اهنگ)

میگه: بله

دوباره میگم آی فررررررررریبا

و اون اهنگ معروف را براش میخونم:))

در طول روز چند بار همین طوری صداش میزنم تا دیگه جوابمو نده^ـ^و به جاش از تنبیه بدنی استفاده کنه:|

یه بارم کارمو تلافی کرد  و اسم منو اونطور صدا زد واقعا درک کردم چه اعصاب خورد کنه!!

ولی من همچنان دست از مجاهدت بر میدارم:)

حالا اون یکی دوستم که بختیاری هست  میگه خواننده نمیگه فریبا میگه فری ماه که به معنیه فلان هست!!

ولی من برای مردم ازاری هم که شده همون فریبا میشنوم و میگم^ـ^

  • yasna sadat

نظرات (۸)

  • بهار بهاری
  • :)))بنده خدا؛)
    پاسخ:
    :)
    خخخخخخخخخخخخخخخ

    یسسسسسسسسسس نااااااااااااااااااااااااااا رو نمیشه زیاد کشید که ((: 
    پاسخ:
     عه پس شما چطور اینقد کشیدین!!
    ^_____^
    ای جان
    یادش موزیکه افتادم کلی خندیدم
    پاسخ:
    :)))
    مردم‌آزار :))
    پاسخ:
    آیکن خجالت!!
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • چه دوست خوبی هستی شما^__^(جدی میگما!)
    آدم هرکی رو بیشتر دوست داشته باشه، بیشتر سربه سرش میگذاره!
    پاسخ:
    آفرررین:))
  • دچــ ــــار
  • نگفتی اوشون چجوری صدا میزنه ؟ :) 
    فریبا میگه فک کنم :)
    پاسخ:
    بله..بری باخ گویا!
    :)
    دست از مجاهدت بر میدارین یا برنمیدارین؟
    تو پست نوشتین ک.. برمیدارین..:)

    منصور هم ی آهنگ داره با همین ریتم ک ترکی هستش.. اگه منظورتون اون باشه.. اون میگه "بری باخ" ینی مثل ماه نگاه کن...
    https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D9%82%D8%B5_%D8%A2%DB%8C_%D8%A8%D8%B1%DB%8C_%D8%A8%D8%A7%D8%AE

    خلاصه هر قومی ی چی میگه! :)

    ولی واسه مردم آزاری هم ک شده.. همون "فرری با" بگین شما! :))
    پاسخ:
    اشتباه تایپیه  دست بر نمیدارم!
    اره دقیقا همون بری باخ میگفت..
    بله:))
    خخخخخ
    پاسخ:
    :))

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!