من لی غیرک

سلام خوش آمدید

لاک ممنوعه:)

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۲۸ ب.ظ

مردم خواب میبینند منم خواب میبینم:/

دیشب خواب دیدم با  این سن الانم تو مدرسه ابتدایی دانش آموز بودم!بعد امتحان داشتیم و من نمیدونستم چه امتحانی ؛اونوقت با نت میخواستم برم تو پرتال دانشجویی توجه کنید پرتال دانش جویی  ببینم امتحانم چیه تو دبستان :)))

آخرشم نفهمیدم..و از امتحان جا موندم

کمی بعد خواب میبینم مامان بزرگ خدابیامرزم که خیلی ساله فوت شده تو بهشت بود.. بعد به علت این که لاک زده از بهش رانده شده!!!!!!

به جای میوه ممنوعه لاک ممنوعه بوده:))

خدایا توبه

اسکار مسخره ترین خواب سال تعلق میگیره به من!

  • yasna sadat

نظرات (۴)

  • S҉A҉H҉A҉R҉ ...
  • ههههههه پرتال دانشجوییییی ههه:))
    پاسخ:
    :)))
    یحتمل یا شام نخورده خوابیدی، یا شام زیاد خوردی :|
    پاسخ:
    هیچ کدام!

    :))))

    +خدا بیامرزه مادربزرگ رو
    پاسخ:
    خیلی ممنون:)
    و رفتگان شما رو..
    وای عالی بود!!!!
    المان های تاثیرگزار بر ناخودآگاهتون چقد شفاف درخشیدن :)
    پاسخ:
    بله!!
    افرین بر المان هایم
    :))

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!